Wyjątkowy projekt LG na targach MILANO DESIGN WEEK

Wyjątkowy projekt LG na targach MILANO DESIGN WEEK

Opublikowany

By stworzyć ten wyjątkowy projekt, firma LG nawiązała współpracę ze światowej sławy projektantem Tokujinem Yoshioką, znanym z nowatorskich, eksperymentalnych technik, dzięki którym jest w stanie odzwierciedlić piękno natury oraz złożoność ludzkich zmysłów.

Firma LG pracując nad innowacyjnymi technologiami i wzornictwem, kieruje się przekonaniem, iż prace muszą koncentrować się na ludzkich doznaniach. Tylko w ten sposób można zrealizować wizję przyszłości pełnej pobudzających wyobraźnię wrażeń. Wykorzystująca światło oraz przedmioty codziennego użytku wystawa „S.F_Senses of the Future” ma odzwierciedlić optymistyczne nastawienie twórców (firmy LG oraz projektanta Tokuji Yoshioki) do przyszłości ludzkości oraz zachwycić uczestników targów.
‘WALL OF THE SUN’ by Tokujin Yoshioka

‘WALL OF THE SUN’ by Tokujin Yoshioka

„W dzieciństwie beztrosko snuliśmy marzenia o przyszłości i naszym przeznaczeniu. Wystawa „S.F_Senses of the Future”, poprzez nawiązanie do fantastyki naukowej, techniki, kosmosu oraz życia, odzwierciedla ten optymistyczny sposób myślenia, podkreślając najnowsze osiągnięcia firmy LG w dziedzinie technologii” objaśnia Tokujin Yoshioka. „Instalacja jest poetyckim fenomenem, który można opisać wyłącznie jako arras utkany ze światła – przenosi nas w prawdziwie futurystyczny wymiar wykraczający poza zasięg naszych zmysłów”.
„Współpraca z tak znanym projektantem, jakim jest Tokujin Yoshioka oraz uczestnictwo w największym na świecie festiwalu wzornictwa to dla nas prawdziwa przyjemność” powiedział Noh Chang-ho wiceprezes oraz szef działu Corporate Design firmy LG Electronics. „Połączenie najnowocześniejszych technologii LG oraz projektów, które tworzy Tokujin Yoshioka, w idealny sposób odzwierciedla filozofię wzornictwa LG. Koncentrujemy się na potrzebach użytkowników i robimy wszystko, by spełniać obietnicę wprowadzania innowacji dla lepszego życia. Mamy nadzieję, że ekspozycja „S.F_Senses of the Future” dostarczy gościom targów niezapomnianych wrażeń”.
Świętując swoje 70-lecie LG wdraża wzornictwo skoncentrowane na doznaniach użytkowników. Priorytetowym celem firmy są jeszcze silniejsze niż dotychczas dążenia do poprawiania jakości życia konsumentów – ustanawianie nowych standardów innowacji oraz dostarczanie zoptymalizowanych rozwiązań.
Przedpremierowy pokaz prasowy ekspozycji „S.F_Senses of the Future” mediów się 3 kwietnia w godzinach 15:00-18:30. W dniach 4-9 kwietnia ekspozycja będzie otwarta dla szerokiej publiczności na targach.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LG-MDW-Key-Visual-01.jpeg

grafika | 2,34 MB

Pobierz
LG-tokujin-yoshioka-milan-design-week-designboom1800.jpeg

grafika | 269 KB

Pobierz
LG-tokujin-yoshioka-milan-design-week-designboom51.jpeg

grafika | 197 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
KAMPANIA MARKETINGOWA LG: JACEK GMOCH POWOŁUJE TELEWIZORY LG NA MUNDIAL

temu

LG rusza z kampanią „Telewizor powołany na mundial”, której twarzą został Jacek Gmoch – ikona piłki nożnej w Polsce i na świecie.
JAK DZIAŁA SZTUCZNA INTELIGENCJA W TELEWIZORACH LG OLED TV ORAZ LG SUPER UHD TV?

temu

Najnowsze modele LG OLED TV oraz LG Super UHD TV 2018 zostały wyposażone w funkcje ThinQ AI, które przetwarzają ludzką mowę i uczą się zachowań użytkownika. LG jako pierwszy producent na świecie wprowadził do swoich telewizorów technologię sztucznej inteligencji, która działa również w języku polskim. Tym samym nasz rodzimy język znalazł się w gronie 10 priorytetowych języków świata, które współpracują z globalną platformą sztucznej inteligencji LG ThinQ AI.
Najgorętszy multitrend technologiczny 2018 roku - sztuczna inteligencja od LG wchodzi na salony

temu

Początki rozwoju sztucznej inteligencji sięgają lat 30 XX wieku, jednak to ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozkwit. Co sprawia, że dziś staje się wiodącym kierunkiem technologicznym i w jaki sposób rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję będą zmieniały i ułatwiały nasze codzienne życie?
ISE 2018: LG prezentuje innowacyjne wyświetlacze dla biznesu

temu

Podczas międzynarodowej wystawy ISE 2018 w Amsterdamie, LG prezentuje innowacje B2B obejmujące między innymi przezroczyste, elastyczne panele OLED oraz ściany wideo.

Mój świat w mojej dłoni – LG G6 oficjalnie w Polsce

Najnowszy flagowiec LG G6 dostępny na polskim rynku w specjalnej ofercie przedsprzedażowej już od 3 kwietnia.