Liderzy dźwięku i obrazu najlepszej jakości łączą siły - LG i B&O prezentują nowy telewizor na IFA 2017
Liderzy dźwięku i obrazu najlepszej jakości łączą siły - LG i B&O prezentują nowy telewizor na IFA 2017

Liderzy dźwięku i obrazu najlepszej jakości łączą siły - LG i B&O prezentują nowy telewizor na IFA 2017

Opublikowany

Współpraca dwóch firm cieszących się ogromną renomą w dziedzinie domowej rozrywki zaowocowała powstaniem telewizora, który nie ma sobie równych pod względem jakości obrazu i dźwięku.

Podczas targów IFA 2017, firmy LG Electronics oraz Bang & Olufsen zaprezentują światu efekt wspólnych prac w dziedzinie domowej rozrywki – telewizor BeoVision Eclipse.
BeoVision Eclipse to pierwsze urządzenie stworzone dzięki ścisłej współpracy obu marek, których strategiczne partnerstwo trwa od 2016 roku. Nowy model ustanowi jeszcze wyższe standardy jakości w kategorii telewizorów Premium. Przełomowa technologia OLED opracowana przez LG nieustannie zadziwia ekspertów oraz konsumentów, a estetyczne wzornictwo oraz precyzja odtwarzania dźwięku, z których słynie sprzęt Bang & Olufsen, niezmiennie ekscytuje audiofilów z całego świata. Telewizor BeoVision Eclipse stanowi perfekcyjne połączenie najważniejszych wyróżników obu firm.
Nad pierwszym telewizorem OLED cenionej marki Bang & Olufsen pracowały dwa zespoły inżynierów i projektantów – w Struer (Dania) oraz w Seulu (Korea Południowa), które dzieli prawie 8000 kilometrów oraz siedem stref czasowych. Trwające od  2016 roku działania ekspertów zaowocowały powstaniem prawdziwego dzieła sztuki, które zostanie zaprezentowane podczas targów IFA 2017.

Konsumenci z całego świata natychmiast rozpoznają matrycę OLED oraz technologie przetwarzania obrazu opracowane przez LG, które zastosowano w pięknym telewizorze zaprojektowanym przez Bang & Olufsen - firmie o bogatych tradycjach w dziedzinie wzornictwa oraz odtwarzania dźwięku. To dopiero pierwszy krok, zamierzamy pogłębiać relacje między naszymi firmami.

Lee Sang-woo wiceprezes ds. strategii biznesowej w dziale Home Entertainment firmy LG

Współpraca z LG Electronics zapoczątkowała strategię Bang & Olufsen, która zakłada wzrost możliwości technicznych oraz skali sprzedaży poprzez partnerstwo z innymi firmami. Nowe podejście pozwoli firmie Bang & Olufsen skoncentrować się na akustyce, wzornictwie oraz jakości wykonania, jednocześnie optymalizując łańcuch dostaw, projektowanie, produkcję i serwis, tak aby uzyskać długoterminowy wzrost rentowności.

Cechą wspólną Bang & Olufsen oraz LG jest długa tradycja wdrażania innowacji oraz dbałości o jakość wykonania. Strategiczne partnerstwo dwóch firm odzwierciedla wspólne dążenie do ciągłego ustanawiania nowych standardów w dziedzinie światowej klasy wzornictwa oraz nowoczesnych technologii. Owoc tej współpracy, telewizor BeoVision Eclipse, jest idealnym przykładem udanego wdrożenia tej strategii

Stefan K. Persson, wiceprezes firmy Bang & Olufsen

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LG-BO prezentują nowości na IFA.docx

docx | 86,8 KB

Pobierz
LGE_Logo_Basic.png

grafika | 122 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK DZIAŁA SZTUCZNA INTELIGENCJA W TELEWIZORACH LG OLED TV ORAZ LG SUPER UHD TV?

temu

Najnowsze modele LG OLED TV oraz LG Super UHD TV 2018 zostały wyposażone w funkcje ThinQ AI, które przetwarzają ludzką mowę i uczą się zachowań użytkownika. LG jako pierwszy producent na świecie wprowadził do swoich telewizorów technologię sztucznej inteligencji, która działa również w języku polskim. Tym samym nasz rodzimy język znalazł się w gronie 10 priorytetowych języków świata, które współpracują z globalną platformą sztucznej inteligencji LG ThinQ AI.
Najgorętszy multitrend technologiczny 2018 roku - sztuczna inteligencja od LG wchodzi na salony

temu

Początki rozwoju sztucznej inteligencji sięgają lat 30 XX wieku, jednak to ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozkwit. Co sprawia, że dziś staje się wiodącym kierunkiem technologicznym i w jaki sposób rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję będą zmieniały i ułatwiały nasze codzienne życie?
ISE 2018: LG prezentuje innowacyjne wyświetlacze dla biznesu

temu

Podczas międzynarodowej wystawy ISE 2018 w Amsterdamie, LG prezentuje innowacje B2B obejmujące między innymi przezroczyste, elastyczne panele OLED oraz ściany wideo.
LG zdobywa 90 nagród na CES 2018: LG OLED AI najlepszym telewizorem targów w Las Vegas

temu

Firma LG Electronics zdobyła ponad 90 nagród CES w kategoriach sprzętu AGD i RTV oraz urządzeń mobilnych.

Globalna premiera V30 – LG wyznacza nowe granice mobilnej kinematografii

Trzeci z kolei smartfon LG serii V podnosi poprzeczkę konkurencji, oferując niespotykany design i możliwości kreowania najwyższej jakości multimedialnych treści.