LG odrzuca ramy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą

LG odrzuca ramy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą

Opublikowany

LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne.

Kampania podzielona została na dwie części. Część teaserowa rozpoczęła się jeszcze w marcu i ma na celu przybliżenie idei #OdrzucamyRamy, pokazując nieszablonowe postaci w zaskakujących sytuacjach. Koncept kampanii w symboliczny sposób nawiązuje do konceptu smartfonów LG, których ekrany zostały praktycznie pozbawione ram, dzięki czemu można dostrzec, odkryć i doświadczyć więcej wrażeń, niż w standardowym smartfonie.
Do końca kwietnia potrwa druga część kampanii, do której LG Polska zaprosiło Daniela Rusina, tworzącego od kilku lat pod pseudonimem Reżyser Życia filmy na YouTube opowiadające o zwykłych, a zarazem niezwykłych ludziach. Jego hasłem przewodnim jest „Bo życie pisze najlepsze scenariusze”. Przy współpracy z marką LG nakręcił trzy filmy dokumentalne, w których przybliża on sylwetki ludzi odrzucających na co dzień ramy norm społecznych.  

Pierwszy z nich przybliża sylwetkę Sylwestra Wardęgi (SA Wardega) – popularnego twórcy wideo i Youtubera. Odkrywa on przed widzami swoją wyboistą drogę do sukcesu. Opowiada o tym, co zmotywowało go do tworzenia filmów w internecie, a także jak jego najbliżsi zareagowali na jego nieszablonowe działania. W dalszej części produkcji widzowie dowiadują się jak każdy z nich może uciec od ram narzucanych często przez środowisko.
Życie masz tylko jedno (feat. Wardęga)

Życie masz tylko jedno (feat. Wardęga)

W drugim filmie Rusin opowiada historię energicznych seniorów związanych z Dancingiem Międzypokoleniowym. Tym samym udowadnia, że codzienność polskiego seniora wcale nie musi być smutna – jedyne co wystarczy zrobić, to wyjść poza ramy stworzone przez otoczenie.  

Z kolei w ostatnim dokumencie z serii zobaczymy jeden dzień z życia Roberta Chilmończyka. Jest to wyjątkowa postać, która cieszy się dużą popularnością, zwłaszcza wśród Warszawiaków. Robert Chilmończyk jest bowiem wesołym kierowcą autobusu komunikacji miejskiej, który podczas swojej pracy zagaduje i rozbawia pasażerów autobusu. To kolejny dowód na to, że niezależnie jaką pracę wykonujemy, mamy szansę opuścić wyznaczone standardy i sprawić, aby każdy dzień był inny, wyjątkowy.

Idea kampanii została stworzona przez Agencję Warszawa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy METS. Kampania obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, które potrwają do końca kwietnia.
Reżyser o kampanii #OdrzucamyRamy

Reżyser o kampanii #OdrzucamyRamy

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LG ODRZUCA RAMY Z REŻYSEREM ŻYCIA I SYLWESTREM WARDĘGĄ.docx

docx | 44,3 KB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy4.jpg

grafika | 39,4 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy-Wardega.jpg

grafika | 37,9 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy3.jpg

grafika | 31,8 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy5.jpg

grafika | 19,5 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy1.jpg

grafika | 29,1 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy6.jpg

grafika | 11,8 MB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.