LG odrzuca ramy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą

LG odrzuca ramy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą

Opublikowany

LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne.

Kampania podzielona została na dwie części. Część teaserowa rozpoczęła się jeszcze w marcu i ma na celu przybliżenie idei #OdrzucamyRamy, pokazując nieszablonowe postaci w zaskakujących sytuacjach. Koncept kampanii w symboliczny sposób nawiązuje do konceptu smartfonów LG, których ekrany zostały praktycznie pozbawione ram, dzięki czemu można dostrzec, odkryć i doświadczyć więcej wrażeń, niż w standardowym smartfonie.
Do końca kwietnia potrwa druga część kampanii, do której LG Polska zaprosiło Daniela Rusina, tworzącego od kilku lat pod pseudonimem Reżyser Życia filmy na YouTube opowiadające o zwykłych, a zarazem niezwykłych ludziach. Jego hasłem przewodnim jest „Bo życie pisze najlepsze scenariusze”. Przy współpracy z marką LG nakręcił trzy filmy dokumentalne, w których przybliża on sylwetki ludzi odrzucających na co dzień ramy norm społecznych.  

Pierwszy z nich przybliża sylwetkę Sylwestra Wardęgi (SA Wardega) – popularnego twórcy wideo i Youtubera. Odkrywa on przed widzami swoją wyboistą drogę do sukcesu. Opowiada o tym, co zmotywowało go do tworzenia filmów w internecie, a także jak jego najbliżsi zareagowali na jego nieszablonowe działania. W dalszej części produkcji widzowie dowiadują się jak każdy z nich może uciec od ram narzucanych często przez środowisko.
Życie masz tylko jedno (feat. Wardęga)

Życie masz tylko jedno (feat. Wardęga)

W drugim filmie Rusin opowiada historię energicznych seniorów związanych z Dancingiem Międzypokoleniowym. Tym samym udowadnia, że codzienność polskiego seniora wcale nie musi być smutna – jedyne co wystarczy zrobić, to wyjść poza ramy stworzone przez otoczenie.  

Z kolei w ostatnim dokumencie z serii zobaczymy jeden dzień z życia Roberta Chilmończyka. Jest to wyjątkowa postać, która cieszy się dużą popularnością, zwłaszcza wśród Warszawiaków. Robert Chilmończyk jest bowiem wesołym kierowcą autobusu komunikacji miejskiej, który podczas swojej pracy zagaduje i rozbawia pasażerów autobusu. To kolejny dowód na to, że niezależnie jaką pracę wykonujemy, mamy szansę opuścić wyznaczone standardy i sprawić, aby każdy dzień był inny, wyjątkowy.

Idea kampanii została stworzona przez Agencję Warszawa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy METS. Kampania obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, które potrwają do końca kwietnia.
Reżyser o kampanii #OdrzucamyRamy

Reżyser o kampanii #OdrzucamyRamy

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

LG ODRZUCA RAMY Z REŻYSEREM ŻYCIA I SYLWESTREM WARDĘGĄ.docx

docx | 44,3 KB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy4.jpg

grafika | 39,4 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy-Wardega.jpg

grafika | 37,9 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy3.jpg

grafika | 31,8 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy5.jpg

grafika | 19,5 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy1.jpg

grafika | 29,1 MB

Pobierz
LG-Mobile-OdrzucamyRamy6.jpg

grafika | 11,8 MB

Pobierz

Najgorętszy multitrend technologiczny 2018 roku - sztuczna inteligencja od LG wchodzi na salony

Początki rozwoju sztucznej inteligencji sięgają lat 30 XX wieku, jednak to ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozkwit. Co sprawia, że dziś staje się wiodącym kierunkiem technologicznym i w jaki sposób rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję będą zmieniały i ułatwiały nasze codzienne życie?