KAMPANIA MARKETINGOWA LG: JACEK GMOCH POWOŁUJE TELEWIZORY LG NA MUNDIAL
KAMPANIA MARKETINGOWA LG: JACEK GMOCH POWOŁUJE TELEWIZORY LG NA MUNDIAL

KAMPANIA MARKETINGOWA LG: JACEK GMOCH POWOŁUJE TELEWIZORY LG NA MUNDIAL

Opublikowany

LG rusza z kampanią „Telewizor powołany na mundial”, której twarzą został Jacek Gmoch – ikona piłki nożnej w Polsce i na świecie.

Marka LG rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii telewizorów LG OLED TV z technologią ThinQ opartą na sztucznej inteligencji, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.

Kampania LG pod hasłem: „Telewizor powołany na mundial” rozpoczyna się 28 maja i potrwa do końca mistrzostw. Do współpracy przy projekcie zainicjowanym z okazji mundialu LG zaprosiło jedną z największych osobowości piłkarskich – Jacka Gmocha. W serii filmów wybitny selekcjoner prezentuje w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich.

Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI.

Marcin Kubiszak, Marketing Manager działu Home Entertainment w LG Electronics Polska.

Koncept kreatywny: Stadionowe wrażenia na salonach

W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „On już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na Youtube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku.

W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej LG OLED TV, będzie prowadzona kampania on-line, social media, PR oraz komunikacja w punktach sprzedaży. Kampania digitalowa opierać się będzie o wideo przygotowane na podstawie spotów z udziałem Jacka Gmocha oraz formaty display.

Piłkarskie akcje promocyjne LG

W ramach całościowej kampanii marketingowej “Telewizor powołany na mundial” LG przygotowało także dwie promocje sprzedaży. Każdy kibic, który w okresie od 21 maja 2018 roku do 15 lipca 2018 roku kupi telewizor 65” z linii LG OLED TV ThinQ AI, otrzyma w zestawie konsolę Xbox One S. Kupując telewizor 55” LG OLED TV ThinkQ AI klienci otrzymają konsolę w zestawie za 50% jej ceny. Dodatkowo, do każdego telewizora UHD oraz OLED z linii 2017 oraz 2018, powyżej 49”, dodawany jest 50% rabat na wybrany produkt z linii piłkarskiej New Balance*.

Za koncept kreatywny oraz przygotowanie materiałów do kampanii wraz z produkcją wideo z udziałem trenera Jacka Gmocha, odpowiada agencja The Digitals. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja METs, a działania PR – Agencja Monday.

* Więcej informacji i regulamin promocji można znaleźć na stronie: http://www.lg.com/pl/lg-magazine/mundial

Kampania wideo dostępna na kanale Youtube LG Polska:
Trener Gmoch i zaskakujący transfer

Trener Gmoch i zaskakujący transfer

Kibicowanie nabiera barw z LG OLED TV ThinQ AI

Kibicowanie nabiera barw z LG OLED TV ThinQ AI

Mundial trzeba oglądać...komfortowo! LG OLED ThinQ AI

Mundial trzeba oglądać...komfortowo! LG OLED ThinQ AI

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Gmoch_KV_140518.jpg

grafika | 1,38 MB

Pobierz
1.jpg

grafika | 814 KB

Pobierz
3.jpg

grafika | 954 KB

Pobierz
5.jpg

grafika | 774 KB

Pobierz
6.jpg

grafika | 765 KB

Pobierz
7.jpg

grafika | 708 KB

Pobierz
2.jpg

grafika | 727 KB

Pobierz
4.jpg

grafika | 632 KB

Pobierz
9.jpg

grafika | 480 KB

Pobierz
11.jpg

grafika | 444 KB

Pobierz
10.jpg

grafika | 386 KB

Pobierz
8.jpg

grafika | 349 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
JAK DZIAŁA SZTUCZNA INTELIGENCJA W TELEWIZORACH LG OLED TV ORAZ LG SUPER UHD TV?

temu

Najnowsze modele LG OLED TV oraz LG Super UHD TV 2018 zostały wyposażone w funkcje ThinQ AI, które przetwarzają ludzką mowę i uczą się zachowań użytkownika. LG jako pierwszy producent na świecie wprowadził do swoich telewizorów technologię sztucznej inteligencji, która działa również w języku polskim. Tym samym nasz rodzimy język znalazł się w gronie 10 priorytetowych języków świata, które współpracują z globalną platformą sztucznej inteligencji LG ThinQ AI.
Najgorętszy multitrend technologiczny 2018 roku - sztuczna inteligencja od LG wchodzi na salony

temu

Początki rozwoju sztucznej inteligencji sięgają lat 30 XX wieku, jednak to ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozkwit. Co sprawia, że dziś staje się wiodącym kierunkiem technologicznym i w jaki sposób rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję będą zmieniały i ułatwiały nasze codzienne życie?
ISE 2018: LG prezentuje innowacyjne wyświetlacze dla biznesu

temu

Podczas międzynarodowej wystawy ISE 2018 w Amsterdamie, LG prezentuje innowacje B2B obejmujące między innymi przezroczyste, elastyczne panele OLED oraz ściany wideo.
LG zdobywa 90 nagród na CES 2018: LG OLED AI najlepszym telewizorem targów w Las Vegas

temu

Firma LG Electronics zdobyła ponad 90 nagród CES w kategoriach sprzętu AGD i RTV oraz urządzeń mobilnych.

TELEWIZORY LG NA MUNDIAL – PŁYNNY OBRAZ, ŻYWE KOLORY I WSZECHOGARNIAJĄCY DŹWIĘK PRZENOSZĄ STADIONOWE EMOCJE DO SALONU

LG powołuje swoją ‘kadrę’ na mundial. Kapitanem stworzonym specjalnie na mistrzostwa został LG Super UHD 4K SK7900, a trenerem drużyny ikona polskiej piłki nożnej – Jacek Gmoch.