Firma LG Electronics opublikowała raport zrównoważonego rozwoju 2022-2023. Przedstawia w nim klientom oraz interesariuszom z całego świata osiągnięcia i strategię w każdym obszarze sześciu zadań strategicznych, które zostały starannie opracowane w celu realizacji wizji ESG pod hasłem Better Life for All.
3C dla planety: neutralność CO2, gospodarka cyrkularna i czysta technologia
3D dla ludzi: design dla wszystkich, dobre miejsce pracy oraz dywersyfikacja i integracja
Zwiększenie roli Komitetu ds. ESG
* Wyrażone w tonach ekwiwalentu CO2 (tCO2eq).
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 bilionów KRW (60 mld dolarów). LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie LGnewsroom.com.