08/24/23
LG na targach IDEA 2023 zdobywa wyróżnienia za innowacyjnie zaprojektowane produkty
Firma LG Electronics po raz kolejny została doceniona za wyjątkowe wzornictwo produktów. Podczas International Design Conference w Nowym Jorku marce przyznano aż 13 nagród w konkursie International Design Excellence Awards (IDEA) 2023.
LG PuriCare AeroFurniture, oczyszczacz powietrza, który może również służyć jako stolik i nastrojowa lampa, został nagrodzony Brązową Nagrodą. Dzięki możliwości dostosowania funkcji i wyglądu oczyszczacz powietrza LG pasuje do każdego wnętrza. Ze względu na niewielkie rozmiary jest idealny do mniejszych pomieszczeń. Tym samym LG PuriCare AeroFurniture ma już na swoim koncie wszystkie trzy najważniejsze nagrody w dziedzinie wzornictwa przemysłowego: IDEA, Red Dot Award oraz iF Design Award.
Kolejnym produktem wyróżnionym na IDEA 2023 jest LG OLED Flex (model LX3) – innowacyjny telewizor wyposażony w pierwszy na świecie 42-calowy wyginany ekran OLED. LX3, który zadebiutował w zeszłym roku na międzynarodowych targach IFA, oferuje nowy poziom personalizacji ekranu – jego wyświetlacz z samoświecącymi pikselami może zmienić się za naciśnięciem przycisku z całkowicie płaskiego w zakrzywiony.
Sukces na tegorocznej edycji IDEA jest wynikiem synergii między technologią skoncentrowaną na wrażeniach klienta a designem. Będziemy stale udoskonalać nasze produkty, wprowadzając innowacyjne rozwiązania wykraczające poza obecne ramy projektowania. Osiągniemy to poprzez ciągłą komunikację i zrozumienie potrzeb naszych klientów.
-Hwang Sung-gyul, szef Design Management Center w LG Electronics
IDEA, najważniejszy program przyznawania nagród w dziedzinie wzornictwa, organizowany jest co roku przez stowarzyszenie Industrial Designers Society of America (IDSA). Nagradza wybitne osiągnięcia w dziedzinie wzornictwa przemysłowego, uwzględniając przy wyborze zwycięzców takie czynniki jak strategia projektowania, interakcja cyfrowa, środowisko i wpływ społeczny.
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 bilionów KRW (60 mld dolarów). LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie LGnewsroom.com
Monika Siejewicz