Innowacyjne modele LG InstaView Door-in-Door™ zostały docenione przez Klientów z całego świata i okazały się hitem sprzedaży, a liczba sprzedanych modeli przekroczyła już milion sztuk. Każdego dnia, w około 150 krajach na 6 kontynentach, sprzedawanych jest średnio ponad 700 sztuk. Lodówki LG InstaView podbiły także kuchnie Polaków i stały się najczęściej wybieranymi modelami w Polsce w kategorii Side-By-Side w segmencie premium[1].
Sprzedaż przekraczająca milion sztuk stanowi potwierdzenie, że LG potrafi projektować zróżnicowane produkty najwyższej jakości, dzięki którym zajmuje czołowe pozycje w wielu kategoriach AGD. Współczesne urządzenia AGD są równie bogato wyposażone w technologie, jak i komputery czy smartfony, a nasi klienci mają wobec nich wysokie oczekiwania. Nasza zaawansowana technologia oraz podejście ukierunkowane na potrzeby użytkowników zostały pozytywnie odebrane przez konsumentów, dzięki czemu InstaView zalicza się do najszybciej sprzedających się lodówek w całej historii tych urządzeń
- powiedział Dan Song, prezes działu Home Appliance & Air Solution Company w firmie LG Electronics.
[1] Na podstawie badań międzynarodowej firmy badawczej w 1. kwartale 2020 wśród lodówek Side-by-Side powyżej 6000 zł.
[2] Na podstawie ilościowego porównania wymiany powietrza wewnątrz lodówki, spowodowanej otwarciem drzwi Door-in-Door™ oraz głównych drzwi lodówki przez 10 sekund. Testy zostały przeprowadzone przez Intertek dla modeli SX5534WB, GR-S632GLRC oraz LFX31945ST/02 zgodnie z metodami pomiaru opracowanymi przez LG. Wyniki mogą różnić się w zależności od modelu oraz czasu otwarcia drzwi.