Firma LG wykorzysta rozwiązania wideo oparte na sztucznej inteligencji do rozwojuglobalnej działalności związanej z usługami Smart TV i udostępnianiem treści
Firmy LG Electronics i Alphonso poinformowały o dużej inwestycji LG w firmę Al-phonso. Ma ona na celu połączenie technologii i innowacji dwóch liderów branży tele-wizyjnej na potrzeby rozwoju inteligentnych telewizorów marki LG. Dzięki inwestycji, której wartość opiewa na blisko 80 mln USD, firma LG stanie się największym inwesto-rem Alphonso, dysponującym ponad 50-procentowym pakietem kontrolnym.
Nasza inwestycja w Alphonso stanowi kluczowy element naszej strategii transformacji cyfrowej, skupiającej się na sztucznej inteligencji, big data i chmurze, która pozwoli nam diametralnie zmienić sposób, w jaki konsumenci wchodzą w interakcje ze swoimi urządzeniami. Dzięki możliwościom Alphonso w dziedzinie analizy danych telewizyjnych LG będzie w stanie lepiej zaspokajać potrzeby konsumentów, dostarczając im jeszcze lepiej dopasowane usługi i treści. Jesteśmy dumni, że możemy powitać Alphonso w rodzinie LG.
Park Hyoung-sei, prezes LG Home Entertainment Company.
Firmy LG i Alphonso mają wspólną wizję rozwoju inteligentnego ekosystemu telewizji – za pomocą innowacyjnego oprogramowania i usług ukierunkowanych na nowoczesne wrażenia użytkowe, a zarazem na wysoce elastyczną, opłacalną ofertę reklamową, planowanie i pomiary na potrzeby marek, agencji i nadawców. Dołączenie do rodziny LG Electronics zapewnia nam wsparcie jednego ze światowych liderów w dziedzinie pro-duktów do domowej rozrywki oraz dostęp do ogromnych światowych zasobów ekranów telewizyjnych połączonych z siecią. Teraz możemy zmaksymalizować nasz wspólny wpływ na rynek telewizorów, łącząc nasze produkty z ogromną korzyścią dla klientów i partnerów.
Ashish Chordia, założyciel i dyrektor generalny firmy Alphon-so.
Informacje o firmie LG Electronics Home Entertainment
Dział LG Home Entertainment Company jest liderem w branży telewizorów i systemów audio/wideo. Cieszy się ogólnoświatową renomą innowatora, zajmującego czołową pozycję w dziedzinie telewizorów OLED, które zrewolu-cjonizowały kategorię telewizorów premium. Firma LG dąży do podwyższenia jakości życia konsumentów dzięki in-nowacyjnym produktom do domowej rozrywki, z których najważniejszymi są nagradzane telewizory OLED i Nano-Cell, wyposażone w sztuczną inteligencję oraz systemy dźwiękowe opracowane w ramach partnerstwa z firmą Meri-dian Audio. Więcej informacji o firmie LG można znaleźć na stronie www.LGnewsroom.com.
Informacje o firmie Alphonso
Firma Alphonso specjalizuje się w pomiarach i analizie danych telewizyjnych. Jest liderem w dziedzinie dostarczaniu markom i agencjom w czasie rzeczywistym pomiarów telewizyjnych kampanii reklamowych, atrybucji reklam tele-wizyjnych w pętli zamkniętej oraz zwiększaniu oglądalności telewizji na urządzeniach cyfrowych. Z usług Alphonso TV Data Cloud korzystają setki amerykańskich agencji i marek z listy Fortune 500. Dzięki technologii wideo opartej na sztucznej inteligencji, wbudowanej w dziesiątki milionów inteligentnych telewizorów, chipsetów telewizyjnych, dekoderów i innych urządzeń połączonych z siecią, Alphonso uzyskuje wiedzę o tym, jakie programy i reklamy użytkownicy oglądają w telewizji. Oferta SaaS firmy, dostępna pod nazwą Alphonso Insights, umożliwia praktyczne pomiary działania telewizji oraz atrybucję w pętli zamkniętej za pomocą danych offline w czasie rzeczywistym, co pomaga markom określić rzeczywisty efekt wyświetlanych reklam