Firma LG wykorzysta rozwiązania wideo oparte na sztucznej inteligencji do rozwoju globalnej działalności związanej z usługami Smart TV i udostępnianiem treści.
Firmy LG Electronics i Alphonso poinformowały o dużej inwestycji LG w firmę Alphonso. Ma ona na celu połączenie technologii i innowacji dwóch liderów branży telewizyjnej na potrzeby rozwoju inteligentnych telewizorów marki LG. Dzięki inwestycji, której wartość opiewa na blisko 80 mln USD, firma LG stanie się największym inwestorem Alphonso, dysponującym ponad 50-procentowym pakietem kontrolnym.
Nasza inwestycja w Alphonso stanowi kluczowy element naszej strategii transformacji cyfrowej, skupiającej się na sztucznej inteligencji, big data i chmurze, która pozwoli nam diametralnie zmienić sposób, w jaki konsumenci wchodzą w interakcje ze swoimi urządzeniami. Dzięki możliwościom Alphonso w dziedzinie analizy danych telewizyjnych LG będzie w stanie lepiej zaspokajać potrzeby konsumentów, dostarczając im jeszcze lepiej dopasowane usługi i treści. Jesteśmy dumni, że możemy powitać Alphonso w rodzinie LG.
Park Hyoung-Sei, prezes LG Home Entertainment Company.
Firmy LG i Alphonso mają wspólną wizję rozwoju inteligentnego ekosystemu telewizji – za pomocą innowacyjnego oprogramowania i usług ukierunkowanych na nowoczesne wrażenia użytkowe, a zarazem na wysoce elastyczną, opłacalną ofertę reklamową, planowanie i pomiary na potrzeby marek, agencji i nadawców. Dołączenie do rodziny LG Electronics zapewnia nam wsparcie jednego ze światowych liderów w dziedzinie produktów do domowej rozrywki oraz dostęp do ogromnych światowych zasobów ekranów telewizyjnych połączonych z siecią. Teraz możemy zmaksymalizować nasz wspólny wpływ na rynek telewizorów, łącząc nasze produkty z ogromną korzyścią dla klientów i partnerów.
Ashish Chordia, założyciel i dyrektor generalny firmy Alphonso.
Informacje o firmie LG Electronics Home Entertainment
Dział LG Home Entertainment Company jest liderem w branży telewizorów i systemów audio/wideo. Cieszy się ogólnoświatową renomą innowatora, zajmującego czołową pozycję w dziedzinie telewizorów OLED, które zrewolucjonizowały kategorię telewizorów premium. Firma LG dąży do podwyższenia jakości życia konsumentów dzięki innowacyjnym produktom do domowej rozrywki, z których najważniejszymi są nagradzane telewizory OLED i NanoCell, wyposażone w sztuczną inteligencję oraz systemy dźwiękowe opracowane w ramach partnerstwa z firmą Meridian Audio. Więcej informacji o firmie LG można znaleźć na stronie www.LGnewsroom.com.
Informacje o firmie Alphonso
Firma Alphonso specjalizuje się w pomiarach i analizie danych telewizyjnych. Jest liderem w dziedzinie dostarczaniu markom i agencjom w czasie rzeczywistym pomiarów telewizyjnych kampanii reklamowych, atrybucji reklam telewizyjnych w pętli zamkniętej oraz zwiększaniu oglądalności telewizji na urządzeniach cyfrowych. Z usług Alphonso TV Data Cloud korzystają setki amerykańskich agencji i marek z listy Fortune 500. Dzięki technologii wideo opartej na sztucznej inteligencji, wbudowanej w dziesiątki milionów inteligentnych telewizorów, chipsetów telewizyjnych, dekoderów i innych urządzeń połączonych z siecią, Alphonso uzyskuje wiedzę o tym, jakie programy i reklamy użytkownicy oglądają w telewizji. Oferta SaaS firmy, dostępna pod nazwą Alphonso Insights, umożliwia praktyczne pomiary działania telewizji oraz atrybucję w pętli zamkniętej za pomocą danych offline w czasie rzeczywistym, co pomaga markom określić rzeczywisty efekt wyświetlanych reklam.