Popularne materiały wideo z platformy Highbrow rozszerzają ofertę treści edukacyjnych dla dzieci dostępnych w telewizorach LG.
LG Electronics (LG) rozszerza ofertę sklepu z aplikacjami o Highbrow, popularną platformę edukacyjną dla dzieci z materiałami wideo na żądanie bez reklam. Dostęp do platformy zyskają użytkownicy telewizorów LG w 145 krajach za pośrednictwem sklepu LG Content Store. Dzieci w wieku do 11 lat, a także rodzice i nauczyciele, będą mogli korzystać z szerokiej gamy treści edukacyjnych z platformy Highbrow, dostosowanych do wieku i potrzeb każdego młodego ucznia, na telewizorach LG Smart TV z systemem webOS w wersji 4.0 lub nowszej, dostępnych na rynku od 2018 roku.
*Funkcja bez migotania zoptymalizowana w ustawieniach domyślnych.
LG Electronics Home Entertainment
Dział Home Entertainment firmy LG Electronics jest liderem w branży telewizorów i systemów audio-wideo. Cieszy się ogólnoświatową renomą innowatora zajmującego czołową pozycję w dziedzinie telewizorów OLED, które zrewolucjonizowały kategorię premium. LG dąży do poprawy jakości życia konsumentów, dostarczając innowacyjne rozwiązania do rozrywki domowej, wśród których główną rolę odgrywają nagradzane telewizory OLED i QNED Mini LED wyposażone w technologię Quantum Dot NanoCell oraz systemy dźwiękowe opracowane we współpracy z firmą Meridian Audio. Więcej informacji o LG można znaleźć na stronie internetowej www.LGnewsroom.com.