By stworzyć ten wyjątkowy projekt, firma LG nawiązała współpracę ze światowej sławy projektantem Tokujinem Yoshioką, znanym z nowatorskich, eksperymentalnych technik, dzięki którym jest w stanie odzwierciedlić piękno natury oraz złożoność ludzkich zmysłów.
Firma LG pracując nad innowacyjnymi technologiami i wzornictwem, kieruje się przekonaniem, iż prace muszą koncentrować się na ludzkich doznaniach. Tylko w ten sposób można zrealizować wizję przyszłości pełnej pobudzających wyobraźnię wrażeń. Wykorzystująca światło oraz przedmioty codziennego użytku wystawa „S.F_Senses of the Future” ma odzwierciedlić optymistyczne nastawienie twórców (firmy LG oraz projektanta Tokuji Yoshioki) do przyszłości ludzkości oraz zachwycić uczestników targów.

‘WALL OF THE SUN’ by Tokujin Yoshioka
„W dzieciństwie beztrosko snuliśmy marzenia o przyszłości i naszym przeznaczeniu. Wystawa „S.F_Senses of the Future”, poprzez nawiązanie do fantastyki naukowej, techniki, kosmosu oraz życia, odzwierciedla ten optymistyczny sposób myślenia, podkreślając najnowsze osiągnięcia firmy LG w dziedzinie technologii” objaśnia Tokujin Yoshioka. „Instalacja jest poetyckim fenomenem, który można opisać wyłącznie jako arras utkany ze światła – przenosi nas w prawdziwie futurystyczny wymiar wykraczający poza zasięg naszych zmysłów”.
„Współpraca z tak znanym projektantem, jakim jest Tokujin Yoshioka oraz uczestnictwo w największym na świecie festiwalu wzornictwa to dla nas prawdziwa przyjemność” powiedział Noh Chang-ho wiceprezes oraz szef działu Corporate Design firmy LG Electronics. „Połączenie najnowocześniejszych technologii LG oraz projektów, które tworzy Tokujin Yoshioka, w idealny sposób odzwierciedla filozofię wzornictwa LG. Koncentrujemy się na potrzebach użytkowników i robimy wszystko, by spełniać obietnicę wprowadzania innowacji dla lepszego życia. Mamy nadzieję, że ekspozycja „S.F_Senses of the Future” dostarczy gościom targów niezapomnianych wrażeń”.
Świętując swoje 70-lecie LG wdraża wzornictwo skoncentrowane na doznaniach użytkowników. Priorytetowym celem firmy są jeszcze silniejsze niż dotychczas dążenia do poprawiania jakości życia konsumentów – ustanawianie nowych standardów innowacji oraz dostarczanie zoptymalizowanych rozwiązań.
Przedpremierowy pokaz prasowy ekspozycji „S.F_Senses of the Future” mediów się 3 kwietnia w godzinach 15:00-18:30. W dniach 4-9 kwietnia ekspozycja będzie otwarta dla szerokiej publiczności na targach.