By stworzyć ten wyjątkowy projekt, firma LG nawiązała współpracę ze światowej sławy projektantem Tokujinem Yoshioką, znanym z nowatorskich, eksperymentalnych technik, dzięki którym jest w stanie odzwierciedlić piękno natury oraz złożoność ludzkich zmysłów.
Firma LG pracując nad innowacyjnymi technologiami i wzornictwem, kieruje się przekonaniem, iż prace muszą koncentrować się na ludzkich doznaniach. Tylko w ten sposób można zrealizować wizję przyszłości pełnej pobudzających wyobraźnię wrażeń. Wykorzystująca światło oraz przedmioty codziennego użytku wystawa „S.F_Senses of the Future” ma odzwierciedlić optymistyczne nastawienie twórców (firmy LG oraz projektanta Tokuji Yoshioki) do przyszłości ludzkości oraz zachwycić uczestników targów.
![‘WALL OF THE SUN’ by Tokujin Yoshioka](https://prowly-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/3845/assets/17913/large_LG-tokujin-yoshioka-milan-design-week-designboom51.jpeg)
‘WALL OF THE SUN’ by Tokujin Yoshioka
„W dzieciństwie beztrosko snuliśmy marzenia o przyszłości i naszym przeznaczeniu. Wystawa „S.F_Senses of the Future”, poprzez nawiązanie do fantastyki naukowej, techniki, kosmosu oraz życia, odzwierciedla ten optymistyczny sposób myślenia, podkreślając najnowsze osiągnięcia firmy LG w dziedzinie technologii” objaśnia Tokujin Yoshioka. „Instalacja jest poetyckim fenomenem, który można opisać wyłącznie jako arras utkany ze światła – przenosi nas w prawdziwie futurystyczny wymiar wykraczający poza zasięg naszych zmysłów”.
„Współpraca z tak znanym projektantem, jakim jest Tokujin Yoshioka oraz uczestnictwo w największym na świecie festiwalu wzornictwa to dla nas prawdziwa przyjemność” powiedział Noh Chang-ho wiceprezes oraz szef działu Corporate Design firmy LG Electronics. „Połączenie najnowocześniejszych technologii LG oraz projektów, które tworzy Tokujin Yoshioka, w idealny sposób odzwierciedla filozofię wzornictwa LG. Koncentrujemy się na potrzebach użytkowników i robimy wszystko, by spełniać obietnicę wprowadzania innowacji dla lepszego życia. Mamy nadzieję, że ekspozycja „S.F_Senses of the Future” dostarczy gościom targów niezapomnianych wrażeń”.
Świętując swoje 70-lecie LG wdraża wzornictwo skoncentrowane na doznaniach użytkowników. Priorytetowym celem firmy są jeszcze silniejsze niż dotychczas dążenia do poprawiania jakości życia konsumentów – ustanawianie nowych standardów innowacji oraz dostarczanie zoptymalizowanych rozwiązań.
Przedpremierowy pokaz prasowy ekspozycji „S.F_Senses of the Future” mediów się 3 kwietnia w godzinach 15:00-18:30. W dniach 4-9 kwietnia ekspozycja będzie otwarta dla szerokiej publiczności na targach.