Wydajne, responsywne rozwiązanie do obsługi klienta działające w chmurze, stworzone na bazie Amazon Connect i Genesys Cloud.
Firma LG Electronics (LG) ogłosiła otwarcie w Stanach Zjednoczonych nowego call center działającego w chmurze. Zwiększy ono tempo cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa, a jednocześnie podniesie jakość i wydajność obsługi klienta. LG planuje również w bieżącym roku otwarcie call center w chmurze w kilkunastu innych krajach, m.in. w Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Włoszech i Wietnamie. Na rynku południowokoreańskim zostanie ono uruchomione na początku 2022 roku.
Nowe call center LG w chmurze aktywnie usprawnia i podnosi jakość świadczonych usług oraz pomaga zapewnić jak najlepszą obsługę klientów. Mając do wyboru więcej użytecznych opcji, klienci LG mogą otrzymywać niezbędne wsparcie w sposób dopasowany do ich preferencji
- Yoo Kyu-moon, dyrektor wykonawczy Centrum zarządzania obsługą klienta w LG Electronics.