LG Electronics (LG) ogłasza rozpoczęcie globalnego konkursu dla startupów Mission for the Future, którego celem jest opracowywanie innowacyjnych technologii i pomysłów biznesowych torujących drogę ku przyszłości. Gospodarzem inauguracji konkursu jest LG NOVA – nowe centrum innowacji firmy z siedzibą w Dolinie Krzemowej. Działa tam strategiczny zespół LG współpracujący ze startupami i przedsiębiorcami w celu rozwijania nowej działalności i pozyskiwania dla firmy innowacyjnych pomysłów z zewnątrz.
- Connected Health: nowatorskie koncepcje, narzędzia dostępu i urządzenia zapewniające lepszą jakość opieki zdrowotnej w dowolnym miejscu i czasie, a dzięki temu korzystnie wpływające na ludzkie zdrowie i samopoczucie;
- Energizing Mobility: nowe usługi, rozwiązania i pomysły biznesowe przydatne przy skalowaniu infrastruktury e-mobilności i pobudzające dynamiczny rozwój pojazdów elektrycznych i zelektryfikowanego transportu;
- Smart Lifestyles: treści, usługi, aplikacje i technologie, które można wdrożyć w inteligentnym domu przy potencjalnym wykorzystaniu stworzonej przez LG platformy ThinQ™, aby usprawnić codzienne życie i podnieść jego jakość;
- The Metaverse: innowacje, które wpłyną na tworzenie nowego cyfrowego świata i Internetu poprzez gry, technologie VR, AR i XR, blockchain, cyfrowe awatary itp.;
- Innovation for Impact: przecieranie szlaków w kierunku przełomowych innowacji i pokrewnych rozwiązań zgodnie z przyjętą przez LG filozofią innowacyjności z myślą o lepszym życiu, które pozytywnie oddziałują na ludzi, społeczności i całą planetę.
Konkurs Mission for the Future jest pierwszym krokiem LG NOVA w procesie pozyskiwania dla LG innowacji z zewnątrz. LG NOVA współpracuje z innowatorami i startupami z całego świata z myślą o wspólnym opracowywaniu pomysłów i rozwoju biznesu. Mówiąc w największym skrócie, LG stawia na inicjatywy, które mają wymierną korzyść społeczną. Wierzymy, że różnorodne perspektywy mogą być podstawą dla bardziej skutecznych innowacyjnych rozwiązań z pożytkiem dla szerszej społeczności globalnej. Koncepcja ta obejmuje technologie sprzyjające zrównoważonemu trybowi życia, produkty przyjazne środowisku i tworzenie społeczeństwa integracyjnego. Chcemy wprowadzać innowacje, aby ratować życie, chronić planetę i tworzyć lepsze warunki życia dla wszystkich ludzi
- stwierdził dr Sokwoo Rhee, starszy wiceprezes ds. innowacyjności w LG Electronics i dyrektor LG NOVA.
Informacje praktyczne i proces selekcji w konkursie Mission for the Future
Firma LG Electronics, Inc.
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 75 tysięcy osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions oraz Business Solutions – w 2020 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 56 mld USD. LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie www.LGnewsroom.com.