Prezes LG Electronics William Cho w swoim przemówieniu na zakończenie roku przedstawił obszary, na których firma będzie koncentrować się w przyszłości, bazując na „udanych zmianach” i „pomyślnym wzroście” w minionym roku. Transmitowana na żywo dyskusja dała prezesowi Cho możliwość połączenia się z pracownikami LG. Omówił on cztery strategiczne obszary na rok 2023, których celem jest przekształcenie struktury biznesowej firmy i przygotowanie jej na przyszłość.
Aby zwiększyć wartość firmy, musimy przyspieszyć wzrost jakościowy i wzmocnić czynniki wzrostu w obszarach o wysokim potencjale. Skupimy się na maksymalizacji możliwości istniejących obszarów działalności, aby poprawić konkurencyjność naszej podstawowej działalności. Jednocześnie będziemy dynamicznie rozwijać strategiczne obszary na przyszłość.
Musimy osiągać wymierne wyniki dzięki innowacjom, które łączą doświadczenia klienta z transformacją cyfrową. Chcemy wzmocnić nastawienie na klienta i poprawić sposób, w jaki pracujemy, aby oferować konsumentom innowacyjne doświadczenia wykraczające poza ich oczekiwania. W tym celu musimy ustalić jasne średnio- i długoterminowe cele oraz plany działania.
Musimy zabezpieczyć przyszłe technologie i wzmocnić konkurencyjność oprogramowania poprzez badania i rozwój. Powinniśmy także zwiększyć wartość marki, a także jej renomę, zwłaszcza wśród młodego pokolenia. Ponadto musimy rozwijać działalność internetową i zintensyfikować działania digital marketingowe, aby rozwinąć sprzedaż internetową.
Spodziewamy się, że te działania pozwolą nam zbudować silniejszą strukturę korporacyjną, a przez to umożliwią firmie stałe osiąganie pozytywnych wyników i tworzenie nowej wartości dla klientów poprzez zapewnienie długoterminowej konkurencyjności w zakresie rozwoju biznesu
Każdy z nas w LG tworzy wartość dla naszych klientów. Pragnę, abyśmy wszyscy ich doceniali i zastanawiali się, jak możemy zaoferować im bardziej atrakcyjne produkty i usługi. W tym celu powinniśmy spotykać się z nimi, słuchać ich i rozumieć ich potrzeby. To właśnie dlatego, że wiemy, iż odpowiedzi należy zawsze szukać u naszych klientów, angażujemy się coraz głębiej w ich życie i zbieramy informacje, aby jako pierwsi oferować im unikalne i nowe doświadczenia.
Musimy odważnie stawiać czoło trudnościom i wyzwaniom, które nieuchronnie napotyka każdy z nas. Optymistyczne i pozytywne nastawienie na pewno pomogą nam odnosić sukcesy, tak jak do tej pory.
Firma LG Electronics, Inc.
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 75 tysięcy osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions oraz Business Solutions – w 2021 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 63 mld USD. LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie www.LGnewsroom.com.