LG Electronics prezentuje pierwszy w historii ekspres do kawy na kapsułki: DUOBO by LG Labs. LG Labs to nowa platforma marketingowa firmy LG, stworzona w celu dostarczania klientom eksperymentalnych i innowacyjnych produktów oraz usług. DUOBO rewolucjonizuje proces parzenia kawy dzięki funkcjom i technologiom, które zapewniają wygodę przygotowania oraz indywidualnie dostosowany smak.
DUOBO to naprawdę innowacyjny produkt, który na nowo definiuje doświadczenie parzenia i picia kawy, począwszy od sztuki tworzenia idealnego napoju i delektowania się nim aż po budowanie więzi z naszymi klientami. Dzięki nieustannemu dążeniu do doskonałości będziemy stale oferować unikalne, spersonalizowane rozwiązania. Zaspokoją one indywidualne preferencje klientów oraz zapewnią im zachwycające doznania podczas samodzielnego przyrządzania i picia kawy.
Lee Hyang-eun, dyrektor zarządzający działem Customer Experience Innovation w LG Electronics
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 trylionów KRW. LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie LGnews.pl.