Firma LG Electronics rusza z nową ogólnoświatową kampanią Life’s Good. Obejmuje ona różne działania mające na celu przedstawienie bardziej dynamicznej i odmłodzonej tożsamości marki.
LG dba o aktywną komunikację i dostarczanie klientom wrażeń, które ewoluują wraz z duchem czasu w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów. Naszym celem jest poprawa komunikacji z klientami poprzez szczere dzielenie się podstawowymi wartościami firmy i ideą Life’s Good. To pełne optymizmu przesłanie będzie przekazywane odbiorcom na całym świecie poprzez różne sposoby kontaktu z firmą.
Lee Jeong-seok, szef Globalnego Centrum Marketingu LG Electronics
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 bilionów KRW (60 mld dolarów). LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie LGnewsroom.com.