Firma LG Electronics zorganizowała pierwszą w historii konferencję prasową na targach IAA MOBILITY, które są jednym z najważniejszych na świecie corocznych wydarzeń skupionych wokół mobilności. Dyrektor Generalny LG William Cho nawiązał do tematu konferencji prasowej LG („Taking Life’s Good on the Road”) i omówił przyszłość branży. W wystąpieniu przedstawił wizję firmy, która zamierza wprowadzić znaczące zmiany w ekosystemie mobilności.
Firma LG od niemal 70 lat działa w branży konsumenckiej. Przez ten czas bardzo dobrze zrozumieliśmy klientów na całym świecie i ich przestrzenie życiowe, nieustannie uwzględniając nowe spostrzeżenia i trendy. Przełożyło się to na różne innowacje w branży elektroniki użytkowej. Dzięki naszej rozległej wiedzy i doświadczeniu w tej dziedzinie z przyjemnością prezentujemy nowe podejście do mobilności
— powiedział William Cho.
Alpha-able: mobilność przyszłości skoncentrowana na wrażeniach klientów
Transformable: środowisko, które dostosowuje się do potrzeb użytkowników
Explorable: redefiniowanie przestrzeni w pojeździe na podstawie treści
Relaxable: większy komfort dla pasażerów
Trzy kluczowe obszary działalności związanej z pojazdami elektrycznymi w erze SDV
Wizja większej mobilności dzięki rozwiązaniom do ładowania pojazdów elektrycznych
Jesteśmy głęboko przekonani, że przyszła mobilność powinna koncentrować się na dostarczaniu klientom wrażeń na nowym poziomie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom związanym z mobilnością firma LG jest bardzo zaangażowana w tę ważną misję. Starając się utorować drogę dla przyszłej mobilności, zapraszamy wszystkich liderów branży, aby dołączyli do nas w tej ekscytującej i ważnej podróży
— podsumował William Cho.
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 trylionów KRW. LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie www.LGnews.pl.