W ramach drugiej serii kampanii pomp ciepła #CareForWhereYouLive LG stworzyło film promocyjny pt. „New Horizon” z zachowaniem dbałości o środowisko na całym etapie jego produkcji. Zrównoważony rozwój jest głęboko zakorzeniony w filozofii LG i wpływa na decyzje firmy na wszystkich poziomach organizacyjnych. Odzwierciedleniem zaangażowania w tę tematykę jest nie tylko projektowanie energooszczędnych urządzeń, takich jak pompa ciepła powietrze-woda Therma V, ale również wprowadzanie ekologicznych praktyk. Mają one na celu zmniejszenie wpływu na środowisko i wspieranie bardziej świadomego rozwoju ekologicznego.
Ekologiczna produkcja
Kompensacja śladu węglowego
Po obliczeniu naszego śladu węglowego opracowaliśmy strategię przeciwdziałania wszelkiemu pozostałemu wpływowi na środowisko. Zgodnie z tym podejściem otrzymujemy oceny od ATEO (ateo.eco – agencji specjalizującej się w obliczaniu i ocenie śladu węglowego) oraz A Better Prod (abetterprod.com – konsultanta, który ocenia projekty ekoprodukcji). Agencje te pomagają dopilnować, aby wysiłki w minimalizowaniu naszego ogólnego śladu węglowego były owocne
– wspomina producent.
LG Home Appliance & Air Solution jest światowym liderem w dziedzinie urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań do inteligentnych domów, rozwiązań z zakresu klimatyzacji i uzdatniania powietrza oraz wizjonerskich produktów wyposażonych w sztuczną inteligencję LG ThinQ AI. Firma tworzy szeroką gamę rozwiązań na bazie wiodących w branży technologii podstawowych, dążąc do poprawy jakości życia i zdrowia konsumentów poprzez opracowywanie przemyślanych sprzętów kuchennych, urządzeń do mieszkania, systemów HVAC i rozwiązań do uzdatniania powietrza. Łącznie produkty te zapewniają większą wygodę, doskonałą wydajność, sprawne działanie i istotne korzyści zdrowotne. Więcej informacji o LG można znaleźć na stronie internetowej www.LGnews.pl.