Firma LG Electronics ogłosiła dziś zmiany organizacyjne, które stanowią kolejny krok w kierunku realizacji ogłoszonej w lipcu Wizji Przyszłości 2030. Mają one na celu zwiększenie możliwości firmy i jej konkurencyjności biznesowej w ramach wizji przekształcania się w firmę oferującą inteligentne rozwiązania. Transformacja ta obejmuje łączenie oraz rozszerzanie różnych przestrzeni i doświadczeń wykraczających poza urządzenia domowe.
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 trylionów KRW. LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie www.LGnews.pl.