Podczas konferencji prasowej zorganizowanej dla koreańskich mediów w Las Vegas w dniu 10 stycznia prezes LG Electronics William Cho i kluczowi członkowie kierownictwa firmy przedstawili strategie, których wdrożenie pozwoli LG osiągnąć cel „Future Vision 2030”.
W 2023 roku wyznaczyliśmy kierunek zmian, a w 2024 roku nadamy tym zmianom tempa. "Future Vision 2030" to obietnica, jaką złożyliśmy rynkowi i naszym klientom, będziemy więc dążyć do jej spełnienia
— powiedział prezes Cho.
Wzmacnianie przyszłej konkurencyjności poprzez inwestycje
„Trzy siódemki” w zakresie wzrostu, zysku i wartości
Przyspieszenie transformacji cyfrowej dzięki danym i inwestycjom w ERP nowej generacji
Zwiększanie wydajności i propagowanie filozofii „Life’s Good”
*Kurs wymiany: 1250 KRW za 1 USD.
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 bilionów KRW (60 mld dolarów). LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie LGnews.pl.