LG Electronics (LG) podejmuje strategiczne działania inwestycyjne, aby przyspieszyć rozwój swoich możliwości w zakresie robotyki usługowej, kluczowego nowego obszaru działalności firmy.
Wiodąca zmiana w kierunku robotyki definiowanej programowo i zwiększanie synergii w branży robotów
Wyznaczanie kursu na przyszły wzrost na rynku robotyki usługowej
Ponieważ rynek robotów usługowych wkracza w okres wzrostu, ta inwestycja kapitałowa znacząco przyczyni się do zapewnienia firmie "zwycięskiej przewagi konkurencyjnej". W perspektywie średnio- i długoterminowej będziemy dążyć do przekształcenia naszej działalności związanej z robotami w nowy motor wzrostu, badając różne możliwości poprzez integrację najnowocześniejszych technologii, takich jak ucieleśniona sztuczna inteligencja i manipulacja robotami.
Lee Sam-soo, dyrektor ds. strategii w LG Electronics.
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW (64 miliardy USD). LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie www.LGnewsroom.com.