LG Electronics (LG) uczestniczy w Milan Design Week 2024, globalnych targach designu odbywających się w dniach 16-21 kwietnia w Mediolanie, we Włoszech. W celu zaznaczenia obecności firmy na europejskim rynku, ekspozycja LG na Milan Design Week obejmuje stoisko na Salone del Mobile (EuroCucina), ekspozycję w salonie Signature Kitchen Suite oraz współpracę z Moooi i ekspozycję w salonie tej holenderskiej firmy lifestyle’owej.
Inspirowane stylem życia – urządzenia kuchenne LG na Salone del Mobile
Precyzja i elegancja – nowe kolekcje kapsułowe Signature Kitchen Suite
Współpraca technologii i sztuki
Jesteśmy podekscytowani prezentacją naszej poszerzonej, zróżnicowanej oferty urządzeń na tegorocznym Milan Design Week. LG będzie nadal wzmacniać swoją obecność na europejskim rynku dzięki swoim ultra-premium urządzeniom z serii Signature Kitchen Suite i urządzeniom kuchennym do zabudowy marki LG, zaprojektowanym w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb klientów.
Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company
1Rozpoznawanie naczyń może się różnić w zależności od rozmiaru lub liczby umieszczonych przedmiotów na powierzchni.
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie www.LGnews.pl