LG Electronics, we współpracy z holenderską marką lifestyle’ową premium Moooi, prezentuje wystawę „A Life Extraordinary” na Milan Design Week (MDW) 2024 – targach designu, które odbywają się od 16 do 21 kwietnia. Wystawa jest połączeniem odważnej estetyki i zaawansowanych technologii, gdzie innowacyjne urządzenia AGD firmy LG spotykają się z wyrazistymi wzorami i designem Moooi, tworząc wyjątkowe uzupełnienie do wyszukanych przestrzeni domowych.
Wystawa, którą trzeba zobaczyć: innowacyjne produkty AGD jak dzieła sztuki
Dzieła sztuki: urządzenia AGD LG ze wzorami Moooi stworzonymi na wyłączność
LG PuriCare AeroFurniture
Lifestyle Appliances: Harmonia wzornictwa i technologii
Styler ShoeCase
Nasza współpraca z Moooi podczas Milan Design Week to niezwykłe doświadczenie, w którym technologia i design spotykają się ze sobą oraz płynnie się łączą. Wykorzystując najlepsze technologie i wzornictwo, będziemy nadal dostarczać innowacyjne rozwiązania, dostosowane do potrzeb i gustów każdego z naszych klientów.
Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company
LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie www.LGnews.pl
Moooi od dwudziestu lat inspiruje i uwodzi świat lśniącymi i innowacyjnymi projektami. Przedsięwzięcie założone w 2001 roku jest obecnie prowadzone przez Marcela Wandersa i Robina Beversa. Nazwa Moooi pochodzi od holenderskiego słowa oznaczającego piękno - Mooi. Trzecie "O" w nazwie marki oznacza dodatkową wartość pod względem piękna i wyjątkowości. Moooi nie mówi projektantom, co mają robić, ale słucha tego, co projektanci chcą stworzyć i realizuje ich marzenia. Eklektyczne, zawsze na granicy komercyjnej rzeczywistości i kulturowego zainteresowania. Aby wyzwalać, tworzyć elementy konwersacyjne, które sprawiają, że otoczenie staje się bardziej wyjątkowe, a życie niezwykłe.