Dyrektor generalny LG Electronics, William Cho, wyruszył w strategiczną podróż biznesową do bogatych w technologie zachodnich rejonów Stanów Zjednoczonych, które są ważnym miejscem dla globalnych firm technologicznych i wspólnych rozmów na temat sztucznej inteligencji. Podczas swojej tygodniowej wizyty Cho skupi się na kluczowych zadaniach, takich jak znalezienie najlepszych talentów w zakresie sztucznej inteligencji (AI) oraz komunikowanie wizji i strategii firmy globalnym inwestorom. Weźmie także udział w szczycie MS CEO Summit. Działania te są integralną częścią kompleksowej strategii LG mającej na celu przyspieszenie wdrożenia sztucznej inteligencji we wszystkich sektorach biznesowych.
Sztuczna inteligencja jako kluczowy katalizator przyszłego wzrostu i innowacji w zakresie obsługi klienta
"Sztuczna inteligencja, chmura i Big Data to nowe możliwości dla LG"
Przejście od wiodącej marki urządzeń gospodarstwa domowego do firmy oferującej rozwiązania z zakresu inteligentnego życia
Pozyskiwanie globalnych sojuszników AI i odkrywanie nowych możliwości biznesowych podczas MS CEO Summit
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW (64 miliardy USD). LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie LGnews.pl.