LG rusza z kampanią „Telewizor powołany na mundial”, której twarzą został Jacek Gmoch – ikona piłki nożnej w Polsce i na świecie.
Kampania LG pod hasłem: „Telewizor powołany na mundial” rozpoczyna się 28 maja i potrwa do końca mistrzostw. Do współpracy przy projekcie zainicjowanym z okazji mundialu LG zaprosiło jedną z największych osobowości piłkarskich – Jacka Gmocha. W serii filmów wybitny selekcjoner prezentuje w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich.
Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI.
Marcin Kubiszak, Marketing Manager działu Home Entertainment w LG Electronics Polska.
Koncept kreatywny: Stadionowe wrażenia na salonach
Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku.
W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej LG OLED TV, będzie prowadzona kampania on-line, social media, PR oraz komunikacja w punktach sprzedaży. Kampania digitalowa opierać się będzie o wideo przygotowane na podstawie spotów z udziałem Jacka Gmocha oraz formaty display.
Piłkarskie akcje promocyjne LG
Za koncept kreatywny oraz przygotowanie materiałów do kampanii wraz z produkcją wideo z udziałem trenera Jacka Gmocha, odpowiada agencja The Digitals. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja METs, a działania PR – Agencja Monday.
* Więcej informacji i regulamin promocji można znaleźć na stronie: http://www.lg.com/pl/lg-magazine/mundial