LG powołuje swoją ‘kadrę’ na mundial. Kapitanem stworzonym specjalnie na mistrzostwa został LG Super UHD 4K SK7900, a trenerem drużyny ikona polskiej piłki nożnej – Jacek Gmoch.
Dodatkowo LG na czas święta kibiców przygotowało promocje w konsolami Xbox oraz produktami sportowymi marki New Balance.
Doskonały telewizor stworzony na mundial
Niezwykle istotną cechą podczas wspólnego oglądania meczy ze znajomymi i bliskimi, są szerokie kąty widzenia (Sports Viewing Angle) zapewniane przez panel IPS, w który wyposażone są modele UK6100 i SK7900. Dzięki temu zarówno osoby siedzące naprzeciwko telewizora i te patrzące na niego z boku będą oglądały piłkarskie zmagania w niemal identycznej jakości obrazu. Różnicę, jaką sprawiają szerokie kąty widzenia w telewizorach LG Super UHD, sprawdził sam KAKÁ, a także trener Jacek Gmoch.
Jako modele dedykowane na mundial, SK7900 oraz UK6100 zostały wyposażone w tryb piłki nożnej oferujący specjalnie ustawienia ekranu, dzięki którym obraz będzie ostry i płynny, nawet przy najbardziej dynamicznych dryblingach, czy długich crossowych podaniach, a murawa intensywnie zielona. Dodatkowo precyzyjnie ustawiony, wielowymiarowy dźwięk Ultra Stadium Surround przeniesie każdego kibica w sam środek wydarzeń na stadionie, zapewniając mu niezapomniane wrażenia.
Tryb piłki nożnej w LG Super UHD 4K SK7900
Mundial w wersji premium z LG OLED TV
Dzięki technologii sztucznej inteligencji ThinQ AI, w którą wyposażone są wszystkie modele LG OLED ThinQ AI z 2018 roku, użytkownicy mogą, za pomocą poleceń głosowych wypowiadanych bezpośrednio do mikrofonu pilota, sprawdzić wyniki poszczególnych meczy, wyszukać powtórki najciekawszych akcji na Youtube, w przerwie meczu przełączyć głosowo telewizor na konsolę oraz sterować funkcjami telewizora w naturalnym języku polskim.
Sercem modelu C8 jest procesor α (Alpha) 9, który dzięki zaawansowanym algorytmom oraz czterostopniowej redukcji szumów obejmującej dwukrotnie więcej etapów, umożliwia oglądanie idealnie odwzorowanego obrazu z perfekcyjnymi kolorami. Połączenie wyjątkowej jakości i ostrości obrazu widocznego pod każdym kątem oraz dźwięku przestrzennego Dolby Atmos tworzy niezwykłą kombinację wrażeń audio-wizualnych dostępnych w salonie.
Flagowe telewizory LG OLED na 2018 rok są dostępne w Polsce w 77, 65 i 55 calach. To efekt wieloletniego doświadczenia LG, jako pioniera w dziedzinie dużych paneli OLED. Model C8 po raz pierwszy dostępny będzie w 77 calach, tym samym jest to pierwszy OLED w atrakcyjnej cenie w największym dostępnym rozmiarze – prawdziwe spełnienie marzeń każdego kibica.
Jakość OLED w atrakcyjnej cenie
Mundial w 4K na każdą kieszeń
LG trenuje i analizuje z Jackiem Gmochem
Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI.
Marcin Kubiszak, Marketing Manager działu Home Entertainment w LG Electronics Polska.
Piłkarskie niespodzianki od LG
* Więcej informacji i regulamin promocji można znaleźć na stronie: http://www.lg.com/pl/lg-magazine/mundial