Firma LG Electronics zorganizowała niedawno aktywację marki "Life's Good", świętując koreański gaming i kulturę popularną na Espot Paris - największym stadionie e-sportowym w Europie. To wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane we współpracy firmy LG z paryskim Centrum Kultury Koreańskiej pod hasłem "Life's Good, Let's Play", dało młodym paryżanom szansę na poznanie najlepszych elementów "kultury K" wraz z najnowszymi innowacjami lifestylowymi firmy LG.
To wydarzenie dało nam okazję do podzielenia się naszą miłością do kultury K i nawiązania kontaktu z młodszymi pokoleniami; grupą konsumentów, której wpływy stale rosną we Francji i w całej Europie. Będziemy nadal wzmacniać wizerunek marki LG w ramach naszej długoterminowej strategii, aby zapewnić zrównoważony wzrost w przyszłości.
Heaven Lee, wiceprezes wykonawczy i przedstawiciel LG Electronics na region Europy
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW (61 mld USD). LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.