LG Electronics i Amazon Luna połączyły siły, aby wprowadzić popularną usługę gier w chmurze do telewizorów w Polsce. Usługa będzie dostępna na telewizorach LG Smart TV wyprodukowanych w latach 2021-2024 (webOS6.0/22/23/24). Właściciele LG Smart TV mogą teraz uzyskać dostęp do swoich ulubionych gier w serwisie Luna bezpośrednio z karty gry na ekranie głównym lub pobierając aplikację Luna ze sklepu LG Content Store.
LG Home Entertainment Company jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów i systemów audio-wideo. LG oferuje najwyższej jakości rozrywkę domową dzięki wielokrotnie nagradzanym telewizorom OLED i QNED LED z innowacyjną platformą webOS smart TV. Mając na celu zapewnienie konsumentom najwyższej klasy wrażeń z użytkowania, wszystkie produkty LG do domowej rozrywki są projektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju środowiska, od produkcji aż po utylizację. Więcej informacji na temat firmy LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.
Platforma webOS napędza telewizory LG od ponad dekady i jest uznawana za przyjazny interfejs użytkownika, umożliwiający łatwą nawigację i personalizację. Dzięki stale rosnącemu ekosystemowi globalnych partnerów, usługom lifestyle'owym i innowacjom w zakresie interfejsu użytkownika, webOS ma napędzać przyszły rozwój firmy LG w zakresie urządzeń wielofunkcyjnych i doświadczeń poza domem.
LG Channels to ekskluzywna, bezpłatna usługa strumieniowania LG, oferująca szeroki wybór programów premium na żywo i na żądanie, w tym filmy, sport, programy telewizyjne, wiadomości, komedie, anime i wiele innych. Dzięki stale rosnącej liczbie kanałów, właściciele telewizorów LG, inteligentnych monitorów i projektorów mogą łatwo odkrywać swoje ulubione programy, uruchamiając aplikację LG Channels na ekranie LG. Platforma LG webOS została również rozszerzona na sektor motoryzacyjny, a aplikacja LG Channels dla branży motoryzacyjnej została uruchomiona w 2024 roku. Więcej informacji na temat LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.