W ramach globalnej kampanii związanej z podnoszącą na duchu inicjatywą Life's Good, której celem jest szerzenie przesłania firmy dotyczącego optymizmu i radości na całym świecie, firma LG Electronics zapowiedziała wydanie swojego pierwszego w historii brand booka.
- Nasz nowy brand book marki celebruje wyjątkową tożsamość naszej firmy, dzieląc się historiami naszych pracowników oraz wyzwaniami, którym stawiliśmy czoła i które pokonaliśmy wspólnie z odważnym optymizmem i niezłomną determinacją. Podkreśla również zaangażowanie w innowacje, które nadal napędza nas do bycia firmą oferującą inteligentne rozwiązania.
Kim Hyo-eun, wiceprezes i szef działu zarządzania marką w LG
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.