LG Electronics szybko przekształca się w "Smart Life Solution Company", wykorzystując swoją wieloletnią wiedzę o klientach, doświadczenie produkcyjne i technologiczne jako lider w dziedzinie urządzeń gospodarstwa domowego. W ramach swojej średnio- i długoterminowej strategii Future Vision 2030 firma LG jest nastawiona na ciągłą transformację i rozwój.
- W ciągu ostatniego roku stale kładliśmy nacisk pod realizację naszej przyszłej wizji i jesteśmy dumni z tworzenia "zmian strukturalnych" i "zrównoważonych wyników" w różnych obszarach. Z dużą pewnością siebie i poczuciem odpowiedzialności będziemy nadal dążyć do osiągnięcia naszych celów".
William Cho, CEO LG
Cztery strategiczne kierunki innowacji portfela biznesowego
Innowacje w portfelu owocują powstającymi spółkami typu Unicorn Ventures
- Zainspirowani terminem "jednorożec" używanym do opisywania przedsięwzięć wycenianych na rynku na ponad 1 bilion KRW (740 mln USD), odnosimy się do nowych modeli biznesowych generujących roczną sprzedaż przekraczającą 1 bilion KRW (740 mln USD) jako do "firm jednorożców". Nasza usługa subskrypcji urządzeń domowych przekroczyła w ubiegłym roku 1 bilion KRW (740 mln USD) rocznej sprzedaży, zapewniając sobie status firmy jednorożca. Ponadto kilka firm, które w niedalekiej przyszłości mają stać się kolejnymi jednorożcami, przyspiesza swój rozwój.
William Cho, CEO LG
Biznes subskrypcji urządzeń AGD osiąga status jednorożca
Reklama i treści oparte na webOS mają szansę stać się kolejnym "jednorożcem"
Dział HVAC celuje w rynek chłodzenia centrów danych AI: Na dobrej drodze do stania się "jednorożcem" w ciągu trzech lat
"Do 2030 roku 50 procent całkowitej sprzedaży i 75 procent zysku operacyjnego będzie pochodzić z B2B, platform i nowych działów firmy".
- Cele te szybko stają się rzeczywistością. Zapewnimy, że nowa propozycja wartości LG zostanie doceniona przez wszystkich interesariuszy, zapewniając zrównoważony wzrost i rentowność w perspektywie długoterminowej.
William Cho, CEO LG
* Kwoty w wonach koreańskich (KRW) są przeliczane na dolary amerykańskie (USD) po średnim kursie za okres sześciu miesięcy roku 2024 - 1 349,55 KRW za USD.
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.