Firma LG Electronics ogłosiła akcję „LG Streaming Week” w 44 krajach, w tym w Polsce, która rozpocznie się 9 września i potrwa do 13 października1, aby uczcić dekadę od pierwszego uruchomienia systemu webOS na telewizorach LG LCD i LG OLED. Dla posiadaczy telewizorów LG powyżej UHD wyprodukowanych od 2018 roku (z systemem webOS 4.0 lub nowszym), a także użytkowników ekranów StanbyME i StanbyME Go, oferta LG Streaming Week daje szereg bezpłatnych i obniżonych subskrypcji od partnerów usług za pośrednictwem dedykowanej aplikacji, dostępnej z ekranu głównego, sklepu z treściami lub aplikacji.
1.Tydzień 1 LG Streaming rozpoczyna się 9 września i kończy się 15 września. Tydzień 2 rozpoczyna się 16 września i kończy się 22 września. Tydzień 3 rozpoczyna się 23 września, a oferty Tygodnia 3 kończą się 29 września. Tydzień 4 rozpoczyna się 30 września, a oferty Tygodnia 4 kończą się 6 października. Tydzień 5 rozpoczyna się 7 października, a oferty Tygodnia 5 kończą się 13 października. Wybrane oferty partnerskie mogą rozpoczynać się w innym terminie niż początek tygodnia.
2. Z oferty partnerskiej można skorzystać tylko raz za pośrednictwem aplikacji LG Streaming Week.
3. Oferta Apple TV+ jest dostępna za pośrednictwem aplikacji LG Streaming od 09 wrześniath oraz bezpośrednio z aplikacji Apple TV na ponad 90 rynkach do 17 listopada 2024 roku. Oferta kończy się 17.11.2024. Oferta dostępna dla modeli LG 4K, 8K Smart TV 2018-2024 oraz modeli StanbyME i StanbyME GO w aplikacji Apple TV. Oferta ważna tylko dla nowych i powracających subskrybentów Apple TV+ w danym regionie. Limit jednej oferty na telewizor i Apple ID. Plan odnawia się automatycznie po cenie obowiązującej w danym regionie do momentu anulowania. Wymaga konta Apple ID z zarejestrowaną metodą płatności. Płatność zostanie naliczona przy użyciu zarejestrowanej metody płatności i może zostać anulowana w dowolnym momencie co najmniej dzień przed datą odnowienia w ustawieniach konta usługi. Obowiązują warunki i polityka prywatności Apple; zobacz obowiązujące warunki na stronie https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/us/terms.html. Minimalny wiek wymagany w danym kraju oraz w kraju zgodnym z witryną sklepu, w którym realizowana jest oferta. Wymagane kompatybilne produkty i usługi. Nie można łączyć z innymi ofertami zapewniającymi dostęp do tej samej usługi. Apple TV+ jest znakiem usługowym Apple Inc.
4. Oferta Apple Music jest dostępna za pośrednictwem aplikacji LG Streaming od 09 września na 44 rynkach, a także bezpośrednio z aplikacji Apple Music na 137 rynkach do 30 kwietnia 2025 roku. Funkcja Apple Spatial Audio z Dolby Atmos jest dostępna w telewizorach LG OLED TV wprowadzonych na rynek w latach 2018-2024 oraz w telewizorach QNED TV Q90T i nowszych.
5. Oferta Paramount+ jest dostępna w 18 krajach, w tym w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Australii, Argentynie, Brazylii, Meksyku, Kolumbii, Chile, Peru, Panamie, Gwatemali i Ekwadorze. USA: Całkowity koszt planu rocznego rozliczany z góry. Automatyczne odnawianie po regularnej cenie rocznej (obecnie plan zaczyna się od 59,99 USD rocznie + podatek, jeśli dotyczy).
6. Oferta MUBI jest dostępna na 28 rynkach i może się różnić w zależności od rynku i tygodnia.
7. Oferta DAZN jest dostępna na 41 rynkach. Sezonowa oferta Pro rozpoczyna się 16 września , a tygodniowa oferta Pro rozpoczyna się 23 września. Oferta może się różnić w zależności od rynku. W Wielkiej Brytanii i Irlandii obowiązują ograniczenia dotyczące wyłączeń. Szczegóły na stronie internetowej.
8. Oferta Blacknut jest dostępna na 28 rynkach i może różnić się w zależności od rynku i tygodnia; usługa jest dostępna na telewizorach LG z systemem webOS 6.0 lub nowszym.
LG Home Entertainment Company jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów i systemów audio-wideo. LG oferuje najwyższej jakości rozrywkę domową dzięki wielokrotnie nagradzanym telewizorom OLED i QNED LED TV z innowacyjną platformą webOS smart TV. Mając na celu zapewnienie konsumentom najwyższej klasy wrażeń z użytkowania, wszystkie produkty LG do domowej rozrywki są projektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju środowiska, od produkcji aż po utylizację. Więcej informacji na temat firmy LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.