LG Electronics rozpoczyna nową kampanię marketingową, prezentującą możliwości dźwiękowe i dynamiczny styl głośników LG XBOOM. Kampania startuje od Boom Boom Pow Festa, festiwalu muzycznego poświęconego jednej kultowej piosence – "Boom Boom Pow" zespołu Black Eyed Peas. Ten legendarny imprezowy hymn, wydany w 2009 roku, zajmował pierwsze miejsce na amerykańskiej liście Billboard Hot 100 przez 12 kolejnych tygodni. Podczas tego wydarzenia ulubiona piosenka imprezowa wszech czasów zostanie zinterpretowana przez utalentowanych wykonawców z całego świata i odtworzona za pomocą głośników imprezowych LG XBOOM.
Naszym celem jest wzbudzenie nadziei na lepsze życie i przyszłość dzięki naszej optymistycznej filozofii 'Life's Good', która ściśle łączy się z pozytywną energią muzyki i stanowi siłę napędową naszej kampanii Boom Boom Pow Festa i XBOOM. Poprzez różnorodne, angażujące działania marketingowe będziemy nadal podkreślać potężny dźwięk LG XBOOM i wzmacniać pozycję naszej wyjątkowej marki głośników na rynku globalnym.
powiedział Lee Jeong-seok, szef działu audio LG Home Entertainment Company
1 Brazylia, Meksyk, Peru, Wielka Brytania, Hiszpania, RPA, Turcja, Indie i Filipiny.
LG Home Entertainment Company jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów i systemów audio-wideo. LG oferuje najwyższej jakości rozrywkę domową dzięki wielokrotnie nagradzanym telewizorom OLED i QNED LED z innowacyjną platformą webOS smart TV. Mając na celu zapewnienie konsumentom najwyższej klasy wrażeń z użytkowania, wszystkie produkty LG do domowej rozrywki są projektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju środowiska, od produkcji aż po utylizację. Więcej informacji na temat firmy LG można znaleźć na stronie www.LGnewsroom.com.