Innowacyjna strategia i transformacja firmy LG Electronics z wiodącej firmy produkującej urządzenia gospodarstwa domowego i elektronikę użytkową w firmę oferującą inteligentne rozwiązania przynosi wymierne rezultaty na arenie międzynarodowej. W raporcie Best Global Brands 2024, opracowanym przez Interbrand, LG uplasowała się na 97. miejscu z wartością marki wynoszącą około 6,5 miliarda USD. Raport Interbrand Best Global Brands w swojej ocenie bierze pod uwagę wartość brandu, poddając kompleksowej analizie wyniki finansowe firmy, rolę i siłę marki na rynku, a także jej kierunek, zaangażowanie i znaczenie. Kryteria oceny Interbrand z certyfikatem ISO są powszechnie uważane za najbardziej wiarygodną metodykę w brandingu i marketingu.
Przekształcamy się z wiodącej firmy produkującej urządzenia gospodarstwa domowego i elektronikę użytkową w firmę oferującą inteligentne rozwiązania. W ramach tej transformacji zainicjowaliśmy rewolucję naszej marki w oparciu o wieloletnią obietnicę "Life's Good". W tym historycznym momencie transformacji biznesowej jesteśmy dumni, że zostaliśmy uznani za jedną ze 100 najlepszych globalnych marek, co świadczy o naszej silnej obecności i potencjale wzrostu
- powiedział William Cho, dyrektor generalny LG Electronics.
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery firmy LG - Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions i Business Solutions - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 84 bilionów KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, części samochodowych i rozwiązań, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie www.LGnewsroom.com.