LG Electronics oraz Grupa CANAL+ ogłosiły odnowienie i wzmocnienie globalnego partnerstwa w zakresie dystrybucji aplikacji Grupy CANAL+ na platformie webOS na wszystkich terytoriach, na których obecna jest Grupa CANAL+.
Jesteśmy zadowoleni, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z LG na wszystkie nasze terytoria, co podkreśla tempo globalnej ekspansji Grupy CANAL+. Dzięki temu partnerstwu dostęp do wszystkich treści i pakietów CANAL+ w systemie webOS nigdy nie był tak prosty.
Philippe Schwerer, EVP Industrial Partnerships & New Business w Grupie CANAL+
Firma LG jest zaangażowana w dostarczanie odpowiednich usług dostosowanych do różnych regionów i odbiorców. Dzięki temu, że użytkownicy systemu LG webOS mają teraz dostęp do szerokiej oferty aplikacji Grupy CANAL+, w tym usługi CANAL+ Premium, jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo z CANAL+ zostanie jeszcze bardziej wzmocnione".
Chris Jo, starszy wiceprezes ds. platform w LG Home Entertainment Company
Grupa CANAL+, spółka zależna Vivendi, jest liderem w tworzeniu i dystrybucji treści na świecie, obecnym w ponad 50 krajach i zatrudniającym prawie 7600 pracowników na wszystkich kontynentach. Grupa CANAL+ ma 26,4 mln abonentów na całym świecie, w tym 17,1 mln w Europie, 8,1 mln w Afryce i 1,2 mln w regionie Azji i Pacyfiku. Jest największym udziałowcem MultiChoice, lidera płatnej telewizji w anglo- i portugalskojęzycznej Afryce; Viaplay, skandynawskiego lidera płatnej telewizji i streamingu; a także udziałowcem Viu, wiodącej azjatyckiej firmy streamingowej.
Grupa CANAL+ inwestuje 3,5 miliarda euro w treści każdego roku, co czyni ją kluczowym graczem w sporcie (główny fundator we Francji piłki nożnej i rugby oraz wiodący partner UEFA i Premier League na arenie międzynarodowej), filmach (wiodący fundator we Francji i Polsce), serialach (w tym ponad 50 oryginalnych seriali rocznie w ponad 15 językach) i rozrywce (filmy dokumentalne, komedie, programy). Grupa CANAL+ oferuje ponad 2000 kanałów, w tym 130 własnych produkcji. Oprócz tworzenia treści i własnych kanałów, Grupa CANAL+ działa jako agregator zarówno kanałów linearnych, jak i globalnych usług streamingowych, w tym Netflix, Disney+, Paramount+, Apple TV+ i Max.
Dzięki wsparciu swojej spółki zależnej STUDIOCANAL i sieci 14 firm produkcyjnych, w tym 13 w Europie i jednej w Stanach Zjednoczonych, Grupa CANAL+ jest wiodącym producentem i dystrybutorem filmów fabularnych i seriali telewizyjnych w Europie. Posiada katalog prawie 9 000 tytułów z ponad 60 krajów, w tym tytuły Orange Studio po przejęciu OCS przez Grupę CANAL+.
Grupa Canal+ jest innowacyjną, opartą na technologii firmą, z wiodącą ofertą cyfrową skierowaną bezpośrednio do konsumentów za pośrednictwem aplikacji CANAL+/myCanal, która jest wdrażana na całym świecie w coraz szybszym tempie i obecnie jest obecna w ponad 40 krajach i terytoriach.
canalplusgroup.com/en
Platforma webOS napędza telewizory LG od ponad dekady i jest uznawana za przyjazny interfejs użytkownika, umożliwiający łatwą nawigację i personalizację. Dzięki stale rosnącemu ekosystemowi globalnych partnerów, webOS ma napędzać przyszły rozwój firmy LG w zakresie urządzeń wielofunkcyjnych i doświadczeń poza domem.
LG Channels to ekskluzywna, bezpłatna usługa streamingowa LG, oferująca szeroki wybór programów premium na żywo i na żądanie, w tym filmy, programy telewizyjne, wiadomości, sport, komedie, anime i wiele innych. Dzięki stale rosnącej liczbie kanałów, właściciele telewizorów LG, inteligentnych monitorów lub projektorów mogą łatwo odkrywać swoje ulubione programy, uruchamiając aplikację LG Channels na ekranie LG. Od 2024 r. Kanały LG dla motoryzacji Więcej informacji na temat LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.