Firma LG Electronics ogłosiła nawiązanie współpracy z kreatywnym artystą, multiplatynowym muzykiem i przedsiębiorcą technologicznym will.i.am w celu wprowadzenia na rynek nowej linii produktów audio pod marką „XBOOM by will.i.am”. Partnerstwo ma na celu przekształcenie XBOOM w markę zorientowaną na kulturę, o miejskiej estetyce, zapewniającą zupełnie nowe wrażenia dźwiękowe.
Współpraca ze znanym innowatorem w dziedzinie technologii i stylu życia, firmą LG, otwiera drzwi do przełomowych i dynamicznych doświadczeń, które przemawiają do szerszej społeczności entuzjastów muzyki. Łącząc naszą najnowocześniejszą technologię i wyróżniające się kreatywne wizje z LG XBOOM, chcemy wspierać kulturę, w której ludzie mogą wspólnie odkrywać swoją pasję do muzyki na nowym poziomie.
will.i.am
Ta premiera oznacza integrację naszych bezprzewodowych słuchawek dousznych i głośników Bluetooth w jedną markę audio, LG XBOOM. Cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z will.i.am, które odegra kluczową rolę w ugruntowaniu nowej tożsamości LG XBOOM.
Lee Jeong-seok, szef działu audio firmy LG Media Entertainment Solution Company
Firma LG Media Entertainment Solution Company (MS) jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów, urządzeń audio, wyświetlaczy i platformy smart TV. Firma MS zwiększa możliwości rozrywki multimedialnej dzięki telewizorom OLED, słynącym z doskonałej czerni i doskonałych kolorów, oraz wysokiej klasy telewizorom LCD QNED, wszystkie zasilane przez spersonalizowaną platformę webOS smart TV. Firma MS Company rozszerzyła swoją ofertę o rozwiązania informatyczne LG, takie jak monitory do gier, monitory biznesowe, laptopy, projektory, urządzenia chmurowe i monitory medyczne, wszystkie zaprojektowane w celu maksymalizacji wydajności pracy i zapewnienia klientom dużej wartości. Więcej informacji na temat firmy LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.
O will.i.am
Jako kreatywny artysta, przedsiębiorca technologiczny oraz założyciel i dyrektor generalny FYI (komunikatora AI Web 3.0) will.i.am (William Adams) został wyróżniony nagrodą CLIO, nagrodą Emmy, dziewięcioma nagrodami Grammy, globalną nagrodą humanitarną Jamesa C. Morgana, nagrodą TIME 100 Impact Award, nagrodą Crystal Award Światowego Forum Ekonomicznego oraz honorowym stypendium Institution of Engineering and Technology (IET). W lutym 2024 roku dołączył do ekskluzywnej grupy artystów muzycznych, którzy wystąpili podczas dwóch Super Bowl Halftime Shows (2011-Dallas, 2024-Las Vegas).
Jest jednocześnie kreatywnym doradcą ds. innowacji, futurystą, zdobywcą wielu platynowych nagród Grammy, artystą muzycznym, producentem, artystą rozrywkowym (trener w brytyjskiej edycji "THE VOICE" przez 13 sezonów; gospodarz programu radiowego "THE FYI SHOW" na SiriusXM) oraz przedsiębiorcą technologicznym w ramach swojej interdyscyplinarnej kariery. Inwestuje i rozwija firmy w różnych sektorach, w tym w narzędzie kreatywności i produktywności FYI Web 3.0, motoryzację, technologie konsumenckie, modę, żywność i napoje, oprogramowanie (sztuczna inteligencja, rozumienie języka naturalnego, przetwarzanie głosu) i telekomunikację. Ostatnio FYI ogłosiła uruchomienie RAiDiO.FYI - platformy radiowej opartej na sztucznej inteligencji, która zamienia radio w interaktywne doświadczenie.
O FYI
FYI to pierwsze narzędzie AI do zwiększania produktywności stworzone dla twórców przez twórców, aby zwiększyć potencjał twórczy każdego z nich. Globalny artysta muzyczny, innowator i przedsiębiorca will.i.am założył FYI, aby skupić się na swoich pomysłach i zrewolucjonizować sposób, w jaki twórcy tworzą, współpracują i zarabiają na treściach. FYI zapewnia narzędzia do maksymalizacji kreatywności dzięki unikalnym personom AI, zarządzaniu plikami, zarządzaniu projektami, zwiększonemu bezpieczeństwu i narzędziom do projektowania. Szczegółowe informacje na temat przełomowych narzędzi kreatywnych i komunikacyjnych FYI.AI można znaleźć na stronie fyi.ai.