Według najnowszych badań przeprowadzonych przez LG Electronics, 48 procent konsumentów uważa, że są bardziej optymistyczni niż sześć miesięcy temu.
Rola mediów społecznościowych
Optimism your feed
Jako marka, której celem jest szerzenie optymizmu, każdego dnia staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Konsumenci oczekują narzędzi, które pomogą im zachować optymizm i wiarę w przyszłość, a ich dostarczanie stanowi priorytet LG. Właśnie dlatego uruchomiliśmy kampanię Optimism your feed, która umożliwia użytkownikom publikowanie bardziej optymistycznych treści w mediach społecznościowych. Badania pokazują, że kampania pomaga konsumentom wzmacniać pozytywne emocje – aż 78% uczestników stwierdziło, że po obejrzeniu kampanii czuje się bardziej optymistycznie w porównaniu z okresem przed jej ekspozycją.
Kim Hyo-eun, wiceprezes i szef działu zarządzania marką LG
Metodologia badania
Globalne badanie przeprowadzone przez GWI
Prace terenowe prowadzone od 26 sierpnia do 7 października 2024 r.
Wiek: od 16 do 64 lat, wszystkie poziomy dochodów
Wielkość próby: 300 respondentów na każdym z 16 rynków, z wyjątkiem 70 respondentów w Arabii Saudyjskiej (KSA).
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery spółki LG - Home Appliance Solution, Media Entertainment Solution, Vehicle Solution i Eco Solution - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 82 bln KRW (56 mld USD). LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, komponentów i rozwiązań motoryzacyjnych, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.