Firma LG Electronics (LG) zaprezentowała swoją wizję doświadczeń klienta opartych na sztucznej inteligencji pod hasłem „Life's Good 24/7 with Affectionate Intelligence" podczas konferencji LG World Premiere. Miała ona miejsce 6 stycznia w Las Vegas, dzień przed rozpoczęciem targów CES 2025 uznawanych za jedno z najważniejszych wydarzeń technologicznych na świecie.
W LG płynnie łączymy sztuczną inteligencję z otaczającą nas rzeczywistością. Postrzegamy przestrzeń jako środowisko sprzyjające tworzeniu kompleksowych doświadczeń – zarówno w domach, mobilności, przestrzeniach komercyjnych, jak i w świecie wirtualnym. W tych przestrzeniach urządzenia i usługi będą współpracować w pełnej harmonii, oferując zupełnie nową wartość dla klienta. To właśnie tutaj nasza Affectionate Intelligence nabiera szczególnego znaczenia, wyróżniając się na tle innych rozwiązań.
CEO LG William Cho
Wzmocnienie zintegrowanych usług opartych na sztucznej inteligencji dzięki Microsoft
Wprowadzanie wizji AI w życie
Kompleksowe doświadczenia klientów w dowolnym miejscu i czasie
Nasz cel jest prosty, ale istotny: wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia kompleksowej wartości dla klienta, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje. Niezależnie od tego, jak AI zmieni nasze życie, jedna rzecz pozostanie niezmienna: nasza obietnica Life's Good. Z takim podejściem będziemy starać się dostarczać różnorodne doświadczenia klientom – zarówno widoczne, jak i niewidoczne – w każdym miejscu i o każdej porze.
powiedział CEO Cho
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery spółki LG - Home Appliance Solution, Media Entertainment Solution, Vehicle Solution i Eco Solution - w 2023 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 82 bln KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, komponentów i rozwiązań motoryzacyjnych, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.