Firma wzmacnia długoterminową strategię dzięki elastycznej adaptacji w szybko zmieniających się warunkach biznesowych.
W obliczu niepewności rynkowej i dynamicznie zmieniającej się konkurencji konieczne jest opracowanie nowego poziomu strategii i jej precyzyjne wdrożenie.
William Cho, Dyrektor generalny LG Electronics
Pomimo wymagających warunków rynkowych widzimy szanse na rozwój. Naszym celem jest dostarczanie klientom wartościowych rozwiązań, które pozwolą na osiągnięcie trwałego wzrostu.
William Cho, Dyrektor generalny LG Electronics
Zmiana modeli biznesowych w odpowiedzi na wymagania rynku
Rozszerzenie działalności usługowej opartej na platformie webOS
Przyspieszenie rozwoju w sektorze B2B na przykładzie HVAC
Podejmowanie inicjatyw badawczo-rozwojowych w odpowiedzi na przyszłe megatrendy
System zespołów zadaniowych pod przewodnictwem CEO na rzecz wzmocnienia konkurencyjności strukturalnej
Zrównoważone inwestycje w przyszły wzrost
Informacje o LG Electronics, Inc.
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery spółki LG - Home Appliance Solution, Media Entertainment Solution, Vehicle Solution i Eco Solution - w 2024 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 88 bln KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, komponentów i rozwiązań motoryzacyjnych, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie www.LGnewsroom.com.