LG Electronics zaprezentuje ulepszoną platformę internetową LG Business Cloud podczas targów Integrated Systems Europe (ISE) 2025, które odbędą się w Barcelonie w dniach 4–7 lutego. Nowa wersja platformy usprawnia zarządzanie i obsługę komercyjnych wyświetlaczy oraz telewizorów hotelowych, a także została zaprojektowana z myślą o zmieniających się potrzebach klientów B2B. Wśród nowych funkcji znajdują się rozwiązanie reklamowe LG DOOH Ads dla produktów digital signage oraz LG Pro:Centric Stay – narzędzie stworzone z myślą o firmach zajmujących się wynajmem krótkoterminowym.
Dzięki wprowadzeniu LG DOOH Ads i LG Pro:Centric Stay na platformę LG Business Cloud, firmy mogą teraz skuteczniej zarządzać cyfrowymi wyświetlaczami. Naszym celem jest zapewnienie globalnym klientom B2B zróżnicowanego oprogramowania LG Business Cloud, umożliwiającego spersonalizowaną dystrybucję treści oraz zdalne zarządzanie wyświetlaczami.
Paik Ki-mun, szef działu wyświetlaczy informacyjnych w LG Media Entertainment
* Usługa wykorzystująca kamery z funkcjami sztucznej inteligencji analizuje dane o zachowaniach klientów, wymaga integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami oraz dodatkowej opłaty.
Firma LG Media Entertainment Solution Company (MS) jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów, urządzeń audio, wyświetlaczy i platform Smart TV. Firma MS zwiększa komfort korzystania z multimediów dzięki telewizorom OLED, słynącym z doskonałej czerni i doskonałych kolorów, oraz wysokiej klasy telewizorom LCD QNED, zasilanym przez spersonalizowaną platformę webOS smart TV. Firma MS Company oferuje również rozwiązania informatyczne (monitory do gier, monitory biznesowe, laptopy, projektory, urządzenia chmurowe i wyświetlacze medyczne), a także rozwiązania Signage (Micro LED signage, digital signage, wyświetlacze dla hoteli i oprogramowanie signage), które zostały zaprojektowane w celu maksymalizacji wydajności pracy klientów i zapewnienia dużej wartości. Więcej informacji na temat LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.