Najlepsze smartfony wcale nie muszą kosztować majątku, a najwyższą jakość i specyfikację można już znaleźć na rynku w dobrej cenie. Wie o tym marka LG, która kontynuuje promocje na tegoroczne flagowce, tym razem uruchamiając nową akcję z czekiem BLIK.
- Kupujemy smartfon LG G7 ThinQ lub LG Q7 w dowolnym salonie sieci Play , Orange lub Plus, czy też w sklepach online tych operatorów
- Rejestrujemy zakupiony smartfon na stronie www.strefalg.pl/promocjelg, podając numer IMEI urządzania oraz załączając dowód zakupu (paragon lub faktura)
- Otrzymujemy 2 SMS-y: z czekiem BLIK (dziewięciocyfrowy kod) i numerem PIN
- Za pomocą otrzymanych kodów wypłacamy gotówkę z bankomatów
Najważniejsze dla LG jest, aby odpowiednio wysoka jakość smartfonów była przystępna cenowo dla naszych Klientów, stąd promocja z BLIKIEM, który daje możliwość szybkiego zwrotu gotówki i satysfakcję Klientów
mówi Tomasz Gierczak – Dyrektor Sprzedaży w dziale Mobile Communications, LG Electronics Polska
Współpraca firmy LG Electronics Polska oraz Santander Bank Polska S.A. zaowocowała kolejnym ciekawym zastosowaniem elektronicznych czeków BLIK. Firma w ten sposób chce promować zakup swoich flagowych modeli smartfonów LG G7 ThinQ i LG Q7. To doskonała kompozycja, wykorzystanie nowoczesnej usługi finansowej do promowania najnowszej technologii. W ten sposób trafiamy z ofertą do właściwego odbiorcy, który świadomie wybiera nowoczesny smartfon i korzysta z benefitów „BLIKOWEJ rewolucji".
mówi Marcin Makulec - Dyrektor Bankowości Transakcyjnej w Banku Santander.
Nieodłącznym atrybutem naszej promocji jest prostota użycia czeku. Mając do dyspozycji jedynie telefon Beneficjent jest w stanie zrealizować czek bez dodatkowych formalności towarzyszącym wydaniu karty czy wizycie w oddziale Banku. Jako grupa Santander przywiązujemy ogromną wagę do innowacyjności. Czeki BLIK wprowadzają nowe możliwości nie tylko w sposobie dokonywania płatności, ale również w sposobie tworzenia dedykowanych kampanii marketingowych. W związku z procesem zmiany nazwy (z Bank Zachodni WBK) zależy nam na utożsamianiu marki Santander z kierunkiem zmian na rynku płatności. Dewizą Santander słyszaną w wielu językach na niemal całym świecie są hasła: „Simple, Personal and Fair”. I taki właśnie jest czek BLIK i mamy nadzieję, że z tym samym przesłaniem nasz produkt trafi do użytkowników.
mówi Rafał Pokora Dyrektor Departamentu Cash Management Banku Santander