Firma LG Electronics zaprezentowała nowy film zatytułowany „Mniej sztuczna, bardziej ludzka”, który inspiruje klientów do odkrywania, jak można wzbogacić życie dzięki przemyślanym chwilom i doświadczeniom opartych na inteligentnych rozwiązaniach LG Affectionate Intelligence. Film stanowi część trwającej globalnej kampanii Life’s Good, zainicjowanej w sierpniu 2023 roku, mającej na celu szerzenie optymizmu.
– Nasza marka koncentruje się nie tylko na samej technologii AI, ale przede wszystkim na tym, jak w znaczący sposób może ona poprawiać życie klientów. Celem tej kampanii jest pokazanie, w jaki sposób Affectionate Intelligence firmy LG może pozytywnie wpływać na codzienne życie, płynnie integrując się z jego rytmem i zapewniając komfort, wygodę oraz poczucie więzi.
Kim Hyo-eun, wiceprezes i szef działu zarządzania marką LG
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, obecnym w prawie każdym kraju i zatrudniającym ponad 74 000 pracowników na całym świecie. Cztery spółki LG - Home Appliance Solution, Media Entertainment Solution, Vehicle Solution i Eco Solution - w 2024 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 88 bilionów KRW. LG jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, rozwiązań powietrznych, monitorów, komponentów i rozwiązań motoryzacyjnych, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.