LG Electronics umacnia swoją pozycję lidera na globalnym rynku wyświetlaczy komercyjnych, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania do Fenway Park – siedziby Boston Red Sox i najstarszego stadionu Major League Baseball (MLB).
Ta współpraca podniesie poziom doświadczeń naszych kibiców dzięki najnowocześniejszej technologii, a jednocześnie zwiększy obecność marki LG poprzez działania angażujące społeczność Red Sox Nation przez cały sezon.
Troup Parkinson, dyrektor ds. marketingu i partnerstw w klubie Boston Red Sox.
Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z renomowanymi globalnymi markami sportowymi. Będziemy nadal podnosić wartość oferowanych przestrzeni i dążyć do dostarczania zróżnicowanych form rozrywki medialnej.
Park Hyoung-sei, prezes LG MS Company
Firma LG Media Entertainment Solution (MS) jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów, urządzeń audio, wyświetlaczy i platform Smart TV. Firma MS zwiększa komfort korzystania z multimediów dzięki telewizorom OLED, słynącym z doskonałej czerni i doskonałych kolorów, oraz wysokiej klasy telewizorom LCD QNED, zasilanym przez spersonalizowaną platformę webOS smart TV. MS Company oferuje również rozwiązania informatyczne (monitory do gier, monitory biznesowe, laptopy, projektory, urządzenia chmurowe i wyświetlacze medyczne), a także rozwiązania Signage (Micro LED signage, digital signage, wyświetlacze dla hoteli i oprogramowanie signage), które zostały zaprojektowane w celu maksymalizacji wydajności pracy klientów i zapewnienia wysokiej wartości. Więcej informacji na temat LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.