W Polsce rozpoczęła się sprzedaż najnowszych telewizorów LG OLED evo AI oraz LG QNED evo AI, które oferują jeszcze lepszą jakość obrazu, inteligentne funkcje oraz nowoczesny design. Premiery te zbiegają się z inauguracją tegorocznej edycji kampanii LG Streaming Week – po sukcesie zeszłorocznej odsłony firma LG Electronics wraca z rozszerzoną ofertą promocyjną. Od 19 maja do 30 czerwca użytkownicy telewizorów LG Smart TV w 42 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji mogą korzystać z szerokiego wyboru darmowych i przecenionych treści streamingowych, udostępnionych we współpracy z czołowymi dostawcami. Łączna wartość rabatów wynosi około 875 złotych1.
- Ekran główny webOS 25 – lepsza personalizacja i szybka nawigacja; funkcje gamingowe w Gaming Portal i Game Dashboard
- LG Gaming Portal – dostęp do najnowszych gier bez konsoli — m.in. Xbox Cloud Gaming, NVIDIA GeForce NOW, Amazon Luna
- AI Picture Pro i AI Sound Pro – głębia obrazu i przestrzenny dźwięk 11.1.2 dopasowany do otoczenia
- AI Voice ID, AI Chatbot, AI Search i pilot AI Magic – interakcja głosowa, szybkie porady i dostęp do treści wspierane przez LLM i Microsoft Copilot
- Home Hub z LG ThinQ i Google Home – zarządzanie smart home z poziomu TV
- webOS Re:New – 5 lat aktualizacji systemu telewizora + Quick Card Accessibility – trwałość i dostępność
Ceny telewizorów LG OLED oraz LG QNED:
Model | Cena |
OLED97G54LW | 109 999 zł |
OLED83G54LW | 24 999 zł |
OLED77G54LW | 19 999 zł |
OLED65G54LW | 14 999 zł |
OLED55G54LW | 10 999 zł |
OLED83C54LA | 19 999 zł |
OLED77C54LA | 13 999 zł |
OLED65C54LA | 9 199 zł |
OLED55C54LA | 7 199 zł |
OLED48C54LA | 6 399 zł |
OLED42C54LA | 5 999 zł |
OLED83B56LA | 16 999 zł |
OLED77B56LA | 11 499 zł |
OLED65B56LA | 7 999 zł |
OLED55B56LA | 6 299 zł |
86QNED86A6A | 10 999 zł |
75QNED86A6A | 7 499 zł |
65QNED86A6A | 5 499 zł |
55QNED86A6A | 4 599 zł |
50QNED86A6C | 4 299 zł |
LG Streaming Week

1 Łączna wartość rabatów wynosi 232,04$. Oferta wyliczona na podstawie średniego kursu walut NBP z dnia 9.05.2025r.
2 Oferta Apple TV+ jest dostępna na wybranych rynkach uczestniczących w programie od 19 maja do 7 lipca. Oferta dostępna dla modeli 2018-2025 LG 4K, 8K Smart TV, StanbyME, StanbyME GO, StanbyME 2, 2022-2025 LG MyView™ Smart Monitor, 2020-2025 LG CineBeam w aplikacji Apple TV. Oferta ważna tylko dla nowych i powracających subskrybentów Apple TV+ w danym regionie. Limit jednej oferty na telewizor i konto Apple. Plan odnawia się automatycznie po cenie obowiązującej w danym regionie do momentu anulowania. Wymaga konta Apple z zarejestrowaną metodą płatności. Płatność zostanie naliczona przy użyciu zarejestrowanej metody płatności i może zostać anulowana w dowolnym momencie co najmniej dzień przed datą odnowienia w ustawieniach konta usługi. Obowiązują warunki i polityka prywatności Apple; zobacz obowiązujące warunki na stronie https://www.apple.com/legal/internet-services/itunes/us/terms.html. Minimalny wiek wymagany w danym kraju oraz w kraju odpowiadającym witrynie sklepu, w którym realizowana jest oferta. Wymagane kompatybilne produkty i usługi. Nie można łączyć z innymi ofertami zapewniającymi dostęp do tej samej usługi. Apple TV+ jest znakiem usługowym Apple Inc.
Firma LG Media Entertainment Solution Company (MS) jest uznanym innowatorem w dziedzinie telewizorów, urządzeń audio, wyświetlaczy i platform Smart TV. Firma MS zwiększa komfort korzystania z multimediów dzięki telewizorom OLED, słynącym z doskonałej czerni i doskonałych kolorów, oraz wysokiej klasy telewizorom LCD QNED, zasilanym przez spersonalizowaną platformę webOS smart TV. Firma MS Company oferuje również rozwiązania informatyczne (monitory do gier, monitory biznesowe, laptopy, projektory, urządzenia chmurowe i wyświetlacze medyczne), a także rozwiązania Signage (Micro LED signage, digital signage, wyświetlacze dla hoteli i oprogramowanie signage), które zostały zaprojektowane w celu maksymalizacji wydajności pracy klientów i zapewnienia dużej wartości. Więcej informacji na temat LG można znaleźć na stronie LGnewsroom.com.
Platforma webOS napędza telewizory LG od ponad dekady, zdobywając uznanie za przyjazny dla użytkownika interfejs, który umożliwia łatwą nawigację i personalizację. Dzięki rosnącemu ekosystemowi globalnych partnerów, webOS ma napędzać przyszły rozwój LG na wielu urządzeniach i poza domem. LG Channels, ekskluzywna bezpłatna usługa strumieniowania LG, oferuje szeroki wybór programów premium na żywo i na żądanie, w tym filmy, programy telewizyjne, wiadomości, sport, komedie, anime i wiele innych. Dzięki stale rosnącej liczbie kanałów, właściciele telewizorów LG, inteligentnych monitorów lub projektorów mogą łatwo odkrywać swoje ulubione programy, uruchamiając aplikację LG Channels. Aplikacja LG Channels jest również dostępna dla telewizji samochodowej i hotelowej. Więcej informacji na temat systemu webOS dla Smart TV można znaleźć na stronie LG.com.