Marka LG i Kazar rozpoczęły najnowszą odsłonę współpracy „Dopracuj swój wizerunek”. Jednym z działań promocyjnych nowych stylizacji Kazar, których marka LG jest partnerem technologicznym, będzie otwarty konkurs z LG G7 ThinQ w roli głównej.
Smartfon współczesną biżuterią
Smartfon już dawno przestał być jedynie urządzeniem służącym do kontaktu, a stał się modnym dodatkiem, czasem wręcz biżuterią. Stąd pomysł na połączenie użyteczności i znakomitego wyglądu telefonu LG G7 ThinQ z modowymi stylizacjami Kazar. Głównym tematem, nad którym pochylają się obie marki, jest dress code. Podkreślają, jak ważna w budowaniu wizerunku w pracy jest jakość, uniwersalny i ponadczasowy design oraz niezawodność.
W ramach działań promocyjnych marki LG i Kazar przygotowały konkurs, w którym konsumenci będą mogli wygrać smartfony LG G7 ThinQ. Konkurs ruszył 10. października na profilach mediów społecznościowych marki Kazar i potrwa do 24. października. Szczegóły oraz regulamin akcji na kazar.com.
Współpraca LG i Kazar komunikowana jest w mediach digitalowych, na nośnikach OOH: w metrze oraz na ekranach citydigital w Warszawie oraz na ekranach w wybranych centrach handlowych w całej Polsce.
Flagowiec LG G7 ThinQ wyposażony został w najmocniejsze podzespoły, zamknięte w eleganckiej i minimalistycznej obudowie. Uzbrojony w sztuczną inteligencję, smartfon asystuje i podpowiada użytkownikowi jakie najlepsze opcje i ujęcia dobrać aby zdjęcia zyskały profesjonalną jakość.