Firma LG Electronics rozpoczęła nową kampanię - Radio Optimism, której celem jest wzmocnienie znaczących więzi międzyludzkich i szerzenie optymizmu poprzez wyrażanie się muzyką. Inicjatywa ta jest zgodna z głównym założeniem marki LG, "Life's Good" i stanowi odpowiedź na rosnące wyzwanie związane z nawiązywaniem prawdziwych relacji w świecie opartym na technologii.
Więcej informacji:
Wraz z rozwojem technologii, znaczące kontakty międzyludzkie stają się coraz ważniejsze w naszych życiach. Firma LG kontynuuje swoje zaangażowanie we wprowadzanie optymizmu w codzienne życie, pozostając wierną naszej trwałej obietnicy marki "Life's Good".
Kim Hyo-eun, szef działu zarządzania marką LG.
Jednym z najbardziej wiarygodnych czynników wpływających na szczęście jest posiadanie głębokich i znaczących relacji. Jednak w dzisiejszych czasach wiele osób spędza więcej czasu online, a mniej na kontaktach na żywo. W szczególności media społecznościowe mają tendencję do tworzenia płytkich relacji, a nie głębokich więzi, których ludzie potrzebują. Często zdarza się, że ludzie mają setki obserwujących, ale nie mają z kim porozmawiać w prawdziwym życiu, jeśli potrzebują wsparcia. Musimy budować bardziej znaczące relacje z ludźmi wokół nas. Może to odwrócić wyraźny spadek szczęścia, który miał miejsce w ciągu ostatniej dekady.
Jean M. Twenge, profesor psychologii na Uniwersytecie Stanowym w San Diego
*Metodologia badania
Terminy: Badanie terenowe przeprowadzone w dniach 29 kwietnia - 1 maja 2025 r. za pośrednictwem Focaldata.
Kraje: 5 - USA, Wielka Brytania, Australia, Indie i Kanada
Wiek: 18-45 lat
Wielkość próby: 5000 uczestników w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Indiach i Kanadzie, po 1000 uczestników na każdym rynku, reprezentatywnych w skali kraju w podziale na wiek, płeć i region.
Informacje o firmie LG Electronics, Inc.
LG Electronics jest globalnym innowatorem w dziedzinie technologii i elektroniki użytkowej, zatrudniającym ponad 75 000 pracowników na całym świecie. Cztery spółki LG - Home Appliance Solution, Media Entertainment Solution, Vehicle Solution i Eco Solution - w 2024 r. osiągnęły globalne przychody w wysokości ponad 88 bilionów KRW (63 mld. dol.). Firma jest wiodącym producentem produktów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń gospodarstwa domowego, klimatyzacji i urządzeń grzewczych, monitorów, komponentów i rozwiązań motoryzacyjnych, a jej marki premium LG SIGNATURE i inteligentne LG ThinQ są doceniane na całym świecie. Najnowsze wiadomości można znaleźć na stronie www.LGnewsroom.com.