Podczas konferencji prasowej w LG Sciencepark w Korei Południowej, LG Electronics (LG) zaprezentowała strategię rozwoju ES Company, której celem jest osiągnięcie pozycji globalnego dostawcy rozwiązań HVAC do 2030 roku. Firma zamierza zwiększać przychody z działalności B2B w sektorze przemysłowym i komercyjnym, w tym w obszarze chłodzenia centrów danych AI, oraz rozwijać zlokalizowane rozwiązania grzewcze i chłodnicze. W ramach strategii „3B” (Buduj, Pożyczaj, Kupuj), LG planuje kolejne przejęcia, które mają wzmocnić jej możliwości technologiczne i rozszerzyć ofertę. LG zakłada, że do 2030 r. przychody z działalności HVAC osiągną 14,5 mld USD.
Rozwój w sektorze przemysłowym i wzrost zapotrzebowania na chłodzenie centrów danych
Rozszerzanie oferty poprzez przejęcia
Lokalizacja działań i rozwój usług niezwiązanych ze sprzętem
Wzmacnianie obecności na rynkach wschodzących
Zapotrzebowanie na HVAC rośnie wraz z rosnącą liczbą centrów danych budowanych na całym świecie. Wykorzystując dziesięciolecia doświadczenia i podstawową doskonałość technologiczną, LG dąży do tego, aby stać się wiodącym dostawcą rozwiązań HVAC w erze sztucznej inteligencji.
James Lee, prezes LG ES Company
O LG Electronics Eco Solution Company
LG Eco Solution Company (ES) oferuje zaawansowane technologie klimatyzacyjne, w tym agregaty wody lodowej, dla różnych sektorów i klimatów. Poprzez oferowanie wyjątkowych rozwiązań klimatyzacyjnych i grzewczych, zwiększa komfort życia dzięki innowacyjnym produktom, dbającym o jakość powietrza i zaprojektowanym w celu zmniejszenia wpływu na środowisko. Jako zaufany partner, firma integruje najnowocześniejsze technologie z codziennymi operacjami, oferując jednocześnie stałe wsparcie. Oprócz HVAC, ES prowadzi również działalność LG w zakresie ładowania pojazdów elektrycznych, napędzając rozwój B2B w sektorze czystych technologii — jednym z kluczowych obszarów przyszłości LG. Więcej informacji można znaleźć na stronach www.lg.com/global/business/hvac i www.LG.com/b2b.