LG Electronics przedstawiło wizję zmiany obecnego kształtu spółki z wiodącej globalnej marki urządzeń gospodarstwa domowego w „firmę oferującą rozwiązania typu smart life”. Ma ona łączyć i wzbogacać różnorodne doświadczenia klientów oraz dążyć do osiągnięcia globalnych rocznych przychodów w wysokości 100 bilionów KRW (78,5 mld USD) do 2030 roku.
LG będzie kontynuować realizację odważnej wizji transformacji i szybkiego wzrostu przedsiębiorstwa jako firmy oferującej rozwiązania typu smart life. W odróżnieniu od dotychczasowego postrzegania LG jako firmy mającej pozycję najlepszej marki urządzeń gospodarstwa domowego, która dostarcza najwyższej jakości produkty, ma ona także łączyć oraz poszerzać różnorodne przestrzenie i doświadczenia klientów. Aby to osiągnąć, stworzymy zupełnie nowe LG, poprzez bardziej efektywną pracę i wzajemną komunikację
– powiedział dyrektor Cho.
Mamy zamiar osiągnąć cel „potrójnej 7”, na który składa się średnia stopa wzrostu i zysk operacyjny na poziomie 7% lub wyższym, a także stosunek wartości przedsiębiorstwa do EBITDA na poziomie 7. Dążąc do zwiększenia sprzedaży z 65 bilionów KRW (51 mld USD) z ubiegłego roku do 100 bilionów KRW (78,5 mld USD) do roku 2030, staniemy się firmą odpowiednio rozpoznawaną przez rynek i klientów.
Firma LG Electronics, Inc.
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions oraz Business Solutions – w 2022 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 80 bilionów KRW (60 mld dolarów). LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, robotów serwisowych i komponentów samochodowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie www.LGnews.pl.