Firma LG Electronics rozpoczęła globalną kampanię o nazwie „Optimism your feed”. Ma ona pomóc użytkownikom wprowadzić więcej optymizmu do ich mediów społecznościowych, zachęcając do korzystania z pozytywnych, inspirujących treści.
1 Według globalnego badania przeprowadzonego przez firmę Dynata na zlecenie LG w 2024 roku. Metodologia badania Harmonogram: badania terenowe przeprowadzone od 26 kwietnia do 2 maja 2024 r. Kraje: USA, Meksyk, Brazylia, Niemcy, Francja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Wietnam, Korea Południowa, Indie, Australia Wiek: osoby w wieku od 22 do 65 lat co najmniej raz w tygodniu korzystające z TikToka lub Instagrama Wielkość próby: 400 respondentów w USA, 200 respondentów na pozostałych rynkach Metoda: ilościowa ankieta internetowa za pośrednictwem autorskiego panelu Dynata
LG Electronics jest globalnym, innowacyjnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze technologii i elektroniki konsumenckiej. Firma jest obecna w niemal każdym kraju na świecie i zatrudnia międzynarodową kadrę pracowniczą liczącą ponad 74 tysiące osób. Cztery spółki wchodzące w skład LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions oraz Business Solutions – w 2023 roku osiągnęły globalną sprzedaż na poziomie ponad 84 trylionów KRW. LG jest wiodącym producentem artykułów konsumenckich i komercyjnych, począwszy od telewizorów, urządzeń AGD, rozwiązań do uzdatniania powietrza, monitorów, komponentów samochodowych i rozwiązań systemowych, a jej marka premium LG SIGNATURE i inteligentna marka LG ThinQ są znane na całym świecie. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie www.LGnewsroom.com.